باشگاه استقلال: ادعای جباری صحت ندارد و از قرارداد او کسر شده است!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با ارسال نامه‌ به سازمان لیگ، درخواستی را در مورد مجتبی جباری مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سید رضا افتخاری در تاریخ نهم آذرماه سال جاری، با ارسال نامه‌ای به حیدربهاروند، ضمن تشریح تخلفات مجتبی جباری، درخواست خود مبنی بر تعلیق رسیدگی کمیته تعیین وضعیت را مطرح کرد.

در نامه افتخاری به بهاروند، آمده است:

"جناب آقای بهروند، ریاست محترم سازمان لیگ

سلام علیکم

پیرو نامه شماره 261/96/13909/33 مورخ 96/8/24 که در تاریخ 96/8/29 به این باشگاه ارسال شده است، در پاسخ به ادعای نامبرده اعلام می‌شود:

1- آقای مجتبی جباری از تاریخ 96/7/1 تاکنون از حضور در تمرینات خودداری نموده و عذر موجهی نیر ارائه نکرده است و همچنین از انجام معاینات و آزمایشات پزشکی سر باز زده است.

2- در خصوص غیبت ایشان از تمرینات پرونده ای در کمیته انضباطی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تشکیل شده است که نتیجه رسیدگی به این امر متعاقبا اعلام خواهد شد.

3- در خصوص ادعای فسخ که توسط وکیل محترم ایشان مطرح گردیده، سندی ابراز نشده است.

4- در خصوص مصاحبه ایشان علیه باشگاه پرونده ای در کمیته انضباطی تشکیل شده است که حکم به محکومیت نامبرده به پرداخت یکصد میلیون ریال و کسر دو درصد از مبلغ قرارداد صادر شده، لیکن این رای در مرحله ابلاغ به ایشان است.

5- ادعای ایشان مبنی بر ممانعت از حضور در تمرینات صحت نداشته و نه تنها ممانعتی وجود نداشته، به موجب نامه سرپرست محترم تیم، باشگاه تمایل به حضور ایشان در تمرینات دارد.

6- درصورت ضرورت ادله اثباتی از قبیل شهادت شهود در خصوص اثبات بند5 ارائه خواهد شد.

در پایان با توجه به وجود پرونده مفتوح در کمیته انضباطی، تقاضای تعلیق رسیدگی در کمیته تعیین وضعیت تا تعیین تکلیف پرونده های مذکور را دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید