گزارش جی پلاس

بی ام دبلیو جدید I3S می خواهد همه را شگفت زده کند! + تصاویر

خودرو برقی بی ام دبلیو I3S مدل 2018 با ظاهری اسپورت، طراحی عالی و دیفرانسیل متصل به چرخ های عقب بسیار دوست داشتنی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس علم و فناوری جی پلاس؛ موتور وان نوشت: بی ام دبلیو I3 از زمان عرضه تاکنون، دچار تغییراتی شده و اکنون با چرخ های بزرگ و استایلی لوکس مدلی بین شورلت و تسلا 3 است. این خودرو برقی با ظاهر اسپورت، طراحی عالی و دیفرانسیل متصل به چرخ های عقب با علامت بی ام دبلیو بسیار متفاوت و دوست داشتنی تر به نظر می رسد.

2018-bmw-i3s-

به طور کلی، مدل I3 در سال جاری میلادی  به لطف بکارگیری بسته باتری لیتیوم یونی 33.2 کیلو واتی نسبت به قبل بهتر خواهد بود و این به معنای آن است که نسخه i3  non-range-extended با سرعت 190 کیلومتر حرکت می کند و اگر مجهز به منبع سوخت دیگری باشد مانند موتور بنزینی دو سیلندری با حجم 650cc سرعت آن به بیش از 290 کیلومتر می رسد.

 شارژر سریع DC عرضه شده برای این مدل جدید می تواند در 40 دقیقه باتری ها را تا 80 درصد شارژ کند و بسته به نوع تنظیم باتری، زمان شارژ به 11 ساعت هم می رسد. در مقایسه با مدل های قبلی، S پایانی این خودرو به معنای قدرت بیشتر است. بنابراین، I3S توانایی تولید 184 اسب بخار و 269 نیوتن متر گشتاور را دارد. خودرو مذکور ظرف کمتر از 6.8 ثانیه از حالت سرعت ایستا به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

2018-bmw-i3s-first-

این گشتاورشکنی همان چیزی است که از وضعیت موجود بی ام دبلیو I3S انتظار می رفت. I3 با چرخ های بزرگش بسیار روی سنگفرش های شهر لیسبون به راحتی و بدون تکان های شدید حرکت می کند و این عملکرد ما را تحت تاثیر قرار داده است.

 همچنین شرکت بی ام دبلیو در تنظیمات، گزینه"کشش" را قرار داده است که I3 را منعطف تر می کند.

2018-bmw-i3s-first-drive

باید اغراق کرد که ظاهر خودرو بسیار آینده نگرانه و متفاوت است و قطعا توجهات بسیاری را به سوی خود جلب می کند. این طراحی ظاهری باعث شده تا حس کنجکاوی مخاطب به سمت داخل اتاق هم کشیده شده و با مشاهده متریال های قابل بازیافت و تریم چوب که در سرتاسر داشبورد کار شده، به کلی شگفت زده شود.

بی ام دبلیو فضای به نسبت خوبی برای 4 سرنشین بزرگسال فراهم کرده که با توجه به کلاس خودرو، در سفرهای درون شهری مشکلی از بابت فضا نخواهید داشت.

درهای رو به هم باز شونده، میزان کاربری خودرو را به صورت مخصوصی افزایش می دهند. صندوق عقب در حدود 260 لیتر فضا به شما می بخشد و زیر کاپوت جلو هم 35 لیتر فضا برای قرار دادن وسایل به نسبت کوچک فراهم است.

سامانه اطلاعات و سرگرمی بی ام دبلیو که با نام iDrive خوانده می شود بر روی صفحه نمایش LCD  10.2 اینچی نقش می بندد و با یک موس مخصوص که در کنار دست راننده قرار گرفته کنترل می شود.

قیمت I3 از 47 هزار و 650 دلار شروع می شود.

ف

 

ق

 

ل

 

ن

دیدگاه تان را بنویسید