پیام رونالدو به بازیکنان رئال مادرید: از جدایی پشیمانم

برخی رسانه ها مدعی شده اند که کریستیانو رونالدو به هم تیمی های سابق خود گفته که از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به یوونتوس پشیمان شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فوق ستاره پرتغالی تابستان سال گذشته و پس از 9 سال حضور در ترکیب رئال مادرید تصمیم گرفت که از این تیم جدا شده و به یوونتوس بیپوندد.

این بازیکن در طول دوران حضور خود در سانتیاگو برنابئو به بهترین گلزن رئال تبدیل شد و توانست 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با این تیم به دست بیاورد. رونالدو پس از کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان و دیدار برابر لیورپول اعلام کرد که می خواهد تصمیمات جدیدی درباره آینده خود بگیرد و در نهایت چند هفته بعد اعلام شد که این بازیکن به یوونتوس خواهد پیوست.

قهرمان سری آ امیدوار بود که با جذب این فوق ستاره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد اما آنها فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی برابر آژاکس حذف شدند. حالا سایت ای بی سی مدعی شده که رونالدو به چند هم تیمی سابق خود در رئال مادرید گفه که از جدایی از این تیم و پیوستن به یوونتوس پشیمان است. و باور دارد که در صورت ادامه حضور در برنابئو می توانست در سال 2018 و 2019 توپ طلا را نیز از آن خود کند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید