گزارش جی پلاس؛

فوتبالیست های دهه هشتادی در کلاس مربیگری!/ جمع استقلالی ها با حضور یک پرسپولیسی و تراکتوری + تصاویر

جمعی از بازیکنان سابق استقلال به همراه بازیکنان سابق پرسپولیس و تراکتور در کلاس مربیگری B آسیا به میزبانی فدراسیون فوتبال حضور دارند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ بازیکنان و ستاره های استقلال و پرسپولیس در دهه هشتاد و نود شمسی که اکنون چهار گوشه فوتبال را بوسیدند و از وسط گود بیرون رفتند، بیکار ننشتند و این روزها مشغول کلاس های مربیگری و گرفتن مدارک لازم برای شروع فعالیت خود به عنوان مربی هستند.

طی روزهای اخیر مرحله دوم دوره مربیگری B فوتبال در مرکز ملی فوتبال زیر نظر امیر حسین پیروانی برگزار شده که تعداد زیادی از ستاره ها و بازیکنان سابق تیم ملی در این کلاس حضور دارند و به یاد دوران نوجوانی و جوانی که در تیم های ملی پایه گرد هم می آمدند، اکنون در کلاس مربیگری هم کلاسی شدند.

در راس این بازیکن ها مجتبی جباری دیده می شود که از زمان بیرون گذاشته شدن از استقلال، دیگر به تیمی نرفت و از همان زمان در کلاس های مربیگری حضور دارد.

کلاس مربیگری/

علاوه بر او آندارنیک تیموریان که هنوز هم مشخص از فوتبال حداحفظی کرده یا نه چرا که مدت زمان زیادی است بدون تیم مانده است، در این کلاس ها حضور دارد و پا به توپ تر از هر بازیکن دیگری مشغول آموزش مربیگری است.

کلاس مربیگری/ آندرانیک تیموریان

خسرو حیدری که در انتهای لیگ هجدهم از استقلال و فوتبال خداحفظی کرده، به خودش استراحت نداده و اکنون مشغول گرفتن مدارک مربیگری است تا وارد این عرصه شود.

کلاس مربیگری/

علاوه بر این سه، حنیف عمران زاده، مدافع سابق استقلال و تیم ملی هم در کلاس های مربیگری حضور دارد. حنیف همانند دوران بازیگری که خیلی شوخ طبع و پرسرو صدا تر از سایرین بود، در این کلاس هم با شوخی ها و مزاح های خود بیش از همه به چشم می آید.

کلاس مربیگری/ حنیف عمران زاده

محسن بنگر، مدافع سابق پرسپولیس و سپاهان هم مانند سایر هم دوره های خود بیکار ننشسته و در این کلاس ها حضور دارد تا در سال های اولیه جوانی وارد عرصه مربیگری شود.

کلاس مربیگری/ محسن بنگر

داود سید عباسی، بازیکن سابق استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تیم ملی نیز در این کلاس ها حضور دارد و با کمی تاخیر نسبت به سایرین قصد شروع مربیگری به طور حرفه ای را دارد.

کلاس مربیگری/ امیرحسین پیروانی/ مرتضی اسدی/ داود سید عباسی/ خسرو حیدری
از راست: خسرو حیدری، سید عباسی، مرتضی اسدی، پیروانی و مجتبی جباری

هاشم بیک زاده که بعد از کنار گذاشتن فوتبال، وارد عرصه اجرا در تلویزیون شده و دوشنبه شب ها با محمدحسین میثاقی به فوتبال برتر می آید، در کلاس های مربیگری حضور دارد و فعلا پا توپ است.

کلاس مربیگری/ هاشم بیک زاده/ بیگ زاده

مرتضی اسدی، بازیکن سابق تراکتور که با قد و قامت کوتاه خود در خط دفاعی این تیم عرض اندام می کرد، از دیگر شاگردان این کلاس مربیگری است تا جمع کلاس هشتادی ها دور هم جمع شود.

سید مهدی سید صالحی که با بازی در تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان پیشکسوتی باری هر چهار تیم محسوب می شود، در این کلاس ها حضور دارد و او هم قصد ورود به جرگه مربیان را دارد.

کلاس مربیگری/ سید مهدی سید صالحی / میلاد نوری

امیرحسین پیروانی و محمد حبیبی، مربیان تیم ملی امید در دوران فراغت از ماموریت اصلی خود، در نقش مدرس در این کلاس ها حضور دارند.

در ادامه گزارشی تصویری از برگزاری کلاس مربیگری فوتبال را در جی پلاس مشاهده می کنید:

کلاس مربیگری/ آندرانیک تیموریان

کلاس مربیگری/

کلاس مربیگری/ آندرانیک تیموریان

کلاس مربیگری/

کلاس مربیگری/

کلاس مربیگری/ حسن حبیبی

کلاس مربیگری/ حسین حبیبی

تصاویر: مجتبی بادله

 

 

دیدگاه تان را بنویسید