سید«مهدی مقدسی»عصر پنجشنبه در نشست فصلی انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی در اراک افزود: خبرنگار حرفه‌ای ورزش برای رسیدن به واقعیت یک خبر باید در نقش کاوشگر خبری در دریای اقیانوس داده‌ها ظاهر شود و نباید با سطحی‌نگری و نگارش پوسته‌های خبر، زمینه را برای مخفی ماندن واقعیت‌ها  مهیا کند.
وی ادامه داد: مسئولان باید نه در شعار که در عمل برای خبرنگارانی که صادقانه و دلسورانه در راستای بهبودورزش استان، سال‌ های متمادی و بدون چشم‌داشت قلم زده‌اند و به انعکاس اخبار و محتوا اقدام کرده‌اند، جایگاه خاص قایل شوند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود اهمیت، گستردگی کار و مخاطبان زیاد در حوزه ورزش، انجمن ورزشی‌نویسان باید با برگزاری کارگاه‌های مختلف نسبت به آموزش روزآمد خبرنگاران برنامه‌ریزی کند.
مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری مرکزی نیز گفت: توسعه ورزش استان نیازمند تدوین سند کارشناسی است که انجمن ورزشی‌نویسان باید در این امر خطیر همکاری داشته باشد.
سید «احمد ساجدی» افزود: نگاه مسئولیت پذیر اجتماعی صنایع و دستگاه‌های اجرایی باید به سمت و سوی حمایت‌های داوطلبانه هدایت شود به‌طوری که ورزشکاران برای حمایت دست به سوی آن‌ها دراز نکنند.
عضو هیات رئیسه انجمن ورزشی‌نویسان کشور نیز در این نشست گفت: اتحاد و همبستگی در راستای مطالعه‌گری منطقی باید اولویت اصلی انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی باشد.
«جهانگیر کوثری» افزود: استان مرکزی یکی مناطق صنعتی کشور محسوب می‌شود که انجمن ورزشی‌نویسان باید با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با این صنایع زمینه توسعه ورزش قهرمانی استان را بیش از پیش فراهم کند. 

انجمن ورزشی‌نویسان استان مرکزی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرد و هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ عضو دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.