مرتضی شفیعی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه هیچ محدودیتی در پذیرش درخواست شرکت در نمایشگاه مطبوعات اعمال نشده است، گفت: تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به درخواست‌های موجود داریم تا نمایشگاه مطبوعات فرصتی برابر برای معرفی تمام رسانه‌های استان باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری دهمین دوره نمایشگاه مطبوعات همچون دوره گذشته به خانه مطبوعات و رسانه‌های استان واگذار شده است، گفت: انجمن صنفی مدیران مسؤول مطبوعات و انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان نیز در برگزاری این رویداد با خانه مطبوعات همکاری دارند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه دهمین نمایشگاه مطبوعات استان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از ۲۹ مهر تا ۴ آبان برگزار خواهد شد، افزود: سالن شهریار محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز به اهالی مطبوعات و رسانه استان اختصاص یافته است.

شفیعی با بیان این‌که برگزاری همزمان نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات مزیتی متقابل به همراه دارد، گفت: رسانه‌ها سهم عمده‌ای در میزان آگاهی، دانایی و سطح مطالعه جامعه دارند، همچنین برگزاری نمایشگاه مطبوعات در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب می‌تواند فرصتی برای آشنایی مردم با مطبوعات محلی باشد.

وی دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را فرصتی برای معرفی رسانه‌های نوپا و فعال دانست و ادامه داد: کمیته‌های مختلفی برای برگزاری مطلوب این رویداد مهم تشکیل شده است که سعی بر این است در جوار نمایشگاه؛ روزانه برنامه های جنبی و کارگاه‌های مختلف آموزشی برای فعالان رسانه‌ای استان اجرا شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.