مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۳ و ۴۸ دقیقه بامداد امروز واژگونی یک دستگاه خودروی سورنتو در اردستان به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که ۲ واحد آمبولانس از اورژانس پیش‌بیمارستانی و یک واحد از هلال احمر به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه یک زن ۶۲ ساله جان خود را از دست داد و پنج تن دیگر شامل ۲ مرد، یک زن و ۲ کودک مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مصدومان این سانحه رانندگی برای طی مراحل درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر اصفهان و در مسیر کاشان به سمت نایین و یزد قرار دارد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه برخورد ۲ خودروی سواری ساینا و سمند با یکدیگر که شب گذشته در روستای کلارتان براآن شمالی رخ داد نیز اظهار داشت: این حادثه ۶ مصدوم شامل سه کودک، ۲ مرد و یک زن داشت که به بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی و امین شهر اصفهان منتقل شدند.

براآن شمالی در بخش مرکزی شهرستان اصفهان قرار دارد.

وی همچنین تصریح کرد: روز گذشته در حادثه واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده نایین به انارک موجب مصدومیت ۴ زن و ۲ کودک شد که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی روی مصدومان، به وسیله ۲ دستگاه آمبولانس از اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان نایین با برخورداری از ۶ پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان خور و ۴۲ نفر تکنسین و امدادگر بصورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

علت بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.

۶۰۲۲/ ۷۱۳۵/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.