مذاکره پرسپولیسی ها با سرمربی سابق المپیاکوس

لومنیس تاکیس کیست؟/ تمام سوابق + عکس

سرمربی یونانی سابق المپیاکوس از صبح امروز مذاکرات طولانی مدتی با مدیران پرسپولیس در ترکیه برگزار کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ لومنیس تاکیس سرمربی یونانی سابق المپیاکوس است که سابقه چهار بار قهرمانی در فوتبال این کشور را یدک می کشد. در حالی که از سایر گزینه ها به عنوان سرمربی احتمالی پرسپولیس یاد شد بود، مذاکرات با تاکیس در ترکیه خوب پیش رفته است اما لمونیس تاکیس یا تاکیس لومنیس کیست؟

تاکیس لومنیس سرمربی یونانی که در سه مقطع سرمربی المپیاکوس یونان بوده است. او در گذشته در تیم رعد عربستان هم کار کرده و چهار قهرمانی در یونان را در کارنامه دارد. تاکیس ژانویه ۲۰۱۸از المپیاکوس جدا شده و دیگر در تیمی کار نکرده است. او گزینه مخفی پرسپولیس است که حالا نامش به طور برعکس از سوی یک کانال تلگرامی آن هم در حال مذاکره با مدیران پرسپولیس لو رفته است.

او در سال های اخیر و در المپیاکوس سرمربی کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی بوده و سابقه همکاری با این دو بازیکن ایرانی را دارد.

تاکیس لومنیس (59 سال، یونان)

او بازیکن سابق یونانی است که آخرین بار هدایت المپیاکوس یونان را بر عهده داشته است. نام مستعار او «سِر تاکیس» (Sir Takis) است که در اروپا به عنوان سرمربی المپیاکوس شناخته می شود و محبوب هواداران این اتیم است.

تیم ها

لومنیس مربیگری را در سال 2000 با نشستن بر روی نیمکت المپیاکوس شروع کرد و توانست یکی از بهترین ادوار مربیگری خود را در تیمی باشگاهی سپری کند. او بعد از آن در سال 2006 تا 2008 و سپس در سال 2017 تا 2018 هدایت بهترین تیم یونان را بر عهده داشت.

او در تیم های دیگری از جمله پانیونیوس (دو بار)، آپئل قبرس، لوادوکیس، زانتی، اومونیا، پانتولیکس و همچنین الرعد عربستان مربیگری کرده است.

افتخارات

بازیکن: 4 بار قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان جام حذفی

مربی: 4 بار قهرمان لیگ برتر، دو بار نایب قهرمان جام حذفی و یک بار قهرمان سوپرجام یونان

یک بار قهرمان لیگ برتر و یک بار قهرمان جام حذفی قبرس

لومنیس تاکیس / تاکیس لومنیس

لومنیس تاکیس / تاکیس لومنیس

لومنیس تاکیس / تاکیس لومنیس

لومنیس تاکیس / تاکیس لومنیس

لومنیس تاکیس / تاکیس لومنیس

لومنیس تاکیس / تاکیس لومنیس

لومنیس تاکیس / تاکیس لومنیس

تمام سوابق تاکیس لومنیس + عکس

مذاکرات طولانی پرسپولیس در ترکیه با لومنیس تاکیس!

دیدگاه تان را بنویسید