به گزارش ایرنا، عادل اصغرپور روز یک شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بر پیگیری و حل مشکلات این واحدها تاکید کرد و افزود: بازدید های متوالی جهت احصا مشکلات و رفع آنها در حد توان شهرستان است و به تولید کننده دلگرمی داده و آنها را به تولید و چرخاندن چرخ واحدها تشویق می کند.
وی با اشاره به تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال و نیمه‌ کاره شهرک صنعتی عجب شیر افزود: مشکلات این واحدها شناسایی شده و به دنبال رفع آنها هستیم.
وی یادآور شد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه دریافت تسهیلات بانکی و تامین سرمایه در گردش است که تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات از سوی مسئولان ذیربط اتخاذ می ‌شود.
اصغرپور بر پیگیری مسئولان برای حل مشکلات بخش خصوصی و واحدهای صنعتی شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: همکاری مسوولان شهرستان برای از بین بردن خلاءها و کاستی ‌های منطقه ضروری است.
وی، حمایت از سرمایه گذاران را وظیفه دولتمردان دانست و یادآور شد: در شهرک صنعتی این شهرستان 29 واحد فعال بوده و حدود 360 نفر در این واحدها مشغولند که با راه اندازی دوباره واحدهای نیمه فعال و یا تعطیل، مشکل بیکاری نیز تا حد زیادی برطرف می شود.
شهرستان عجب شیر با 71 هزار جمعیت در 98 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است و شغل بیشتر مردم این شهرستان کشاورزی و یا در ارتباط با کشاورزی است.
3077/7485
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.