به گزارش ایرنا، فریدون همتی عصر جمعه با صدور پیامی ضمن تبریک فرارسیدن هفته روابط عمومی و ارتباطات، اظهار داشت: امروز دیگر نقش و جایگاه مهم و راهبردی روابط عمومی بر هیچ کس پوشیده نیست و یک روابط عمومی پویا و فعال باید بکوشد تا ارتباط دو سویه ای را میان مجموعه و مخاطبان خود برقرار نماید.
وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: از روابط عمومی ها انتظار می رود تا با ابتکارات جدید و شیوه های خلاقانه جامعه را با خدمات و دستاوردهای نهادها و دستگاه های مختلف آشنا سازند و از سوی دیگر دغدغه‌ها و مسایل آحاد مختلف را به مدیران مجموعه خود منتقل کنند.
استاندار هرمزگان در این پیام تاکید کرد: بهره بردن از تکنولوژی های نو، روابط عمومی ها را در مسیر رسیدن به اهداف به موفقیت خواهد رساند و بر این اساس باید به طور جدی از ابزارهای نوین در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی استفاده کنند.
همتی در پایان این پیام ضمن تبریک مجدد هفته روابط عمومی به فعالان این عرصه، آورده است : یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در سال جاری، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ویژه در حوزه مسائل اقتصادی به خصوص تلاش در زمینه رونق تولید است که باید کوشش بیشتری در این راستا داشته باشند.
به گزارش ایرنا، 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها نامگذاری شده است و در استان هرمزگان برنامه های مختلفی در هفته روابط عمومی ها برگزار می شود.
7198/6048
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.