به گزارش ایرنا، یحیی گل‌ محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی گفت: امیدوارم با انجام آنها در سال‌های آینده با یک برنامه‌ ریزی خوب بتوانیم پدیده را به رده‌های بالای لیگ و آسیا برسانیم.
وی با بیان اینکه سرنوشت گرفتن سهمیه دست خودمان بود و باید این بازی را می‌ بردیم، افزود: بازی امروز برای ما خیلی حساس بود زیرا که گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ما بود که خدا را شکر به آن رسیدیم.
سرمربی تیم پدیده با تشکر از مردم مشهد و تمام هوادارانی که یک فصل سخت از این تیم حمایت کردند، عنوان کرد: بازیکنانم با وجود این همه سختی توانستند مشکلات را پشت سر بگذارند و نشان دهند که می ‌توان موفقیت را با پشتکار و همدلی به دست آورد.
گل ‌محمدی در مورد وقت ‌کشی بازیکنان پدیده و قضاوت داور بازی خاطرنشان کرد: وقت‌کشی در فوتبال وجود دارد، هر تیمی که جلو باشد و سه امتیاز در اختیار او باشد دلیلی ندارد که بازی را زود شروع کند و فکر می ‌کنم این مسئله زیاد در بازی وجود نداشت و همچنین درباره داوری هم نباید زود قضاوت کنیم، امروز داوری هیچ مشکلی نداشت و از روزهای خوب آقای اکبریان بود.
سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که با فراز و نشیب ‌هایی که پدیده در طول فصل داشت، چه اتفاقی افتاد که در پایان فصل چنین جایگاهی به دست آورد و اینکه با پدیده تمدید می ‌کند یا به تیم فوتبال امید ایران می ‌رود، گفت: بعد از نیم‌ فصل مشکلات تیم به اوج خود رسید اما با حمایت اسپانسر جدید و مالک باشگاه خیلی از مشکلات حل شد، اما مشکل بزرگ ما کمبود امکانات بود.
وی با اشاره به صحبت هایی که درباره پیوستن وی به تیم امید زده می شود، گفت: من فقط از رسانه‌ها شنیدم و صحبت رسمی در این باره با من نشده است همچنین درباره تمدید قرارداد هم صحبت‌های مثبتی با باشگاه داشتم و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد تا هفته آینده جلسه پایانی ‌مان را برای تمدید قرارداد برگزار می ‌کنیم.
تیم پدیده در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال با برد 2 بر یک مقابل ماشین سازان توانست با کسب 56 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد و تیم ماشین سازی با 29 امتیاز رده سیزدهم را بدست آورد.
9853/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.