به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری در روز یکشنبه محمدعلی شجاعی در بازدید از خانه سالمندان پردیس بجنورد افزود: به دلیل گستردگی حوزه بهزیستی و اعتبارات کم آن، نقش خیرین و نیکوکاران باید برای حمایت از مراکز نگهداری سالمندان افزایش یابد.
وی افزود: البته استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز اعتبارات لازم را برای این بخش تخصیص می دهند.
وی اظهار داشت: در حوزه پزشکی و درمانی نیز برای سالمندان اقدامات لازم انجام می شود تا سالمندان از امکانات بیشتری بهره مند شوند.
شجاعی افزود: طبق بازدیدهای صورت گرفته از مراکز مختلف زیر پوشش بهزیستی باید به توسعه فضاهای موجود و افزایش تجهیزات در مراکز نگهداری افراد بدسرپرست و معلولان پرداخت که البته سازمان بهزیستی تاکنون در این خصوص کوتاهی نکرده است.
وی تاکید کرد: بحث توانمندسازی مددجویان، به ویژه دختران و پسران بدسرپرست استان را از طریق آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای نیز پیگیری می کنیم تا این افراد بی نیاز از کمک دیگران باشند.
استاندار خراسان شمالی گفت: در قالب ارائه برنامه ای از مراکز نگهداری معلولان، کمپ های ترک اعتیاد، خانه سالمندان، مراکز نگهداری افراد بدسرپرست حمایت خواهد شد.
شجاعی افزود: به زودی مرکز سالمندان پردیس بجنورد به بهزیستی استان واگذار می شود تا این مرکز دغدغه ای برای اجاره بها نداشته باشد.
در این دیدار که با حضور جمعی از مدیران ستادی برگزار شد استاندار خراسان شمالی با اهدای شاخه گل به مردان سالمند مرکز پردیس، سال جدید را به آنان تبریک گفت.
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.