به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیین تشییع پیکرهای مرحوم سیدعلی موسوی کشتی گیر گیلانی که به همراه سیدحسام موسوی (برادرش) که در رشته تکواندو فعالیت داشت و سه کشتی دیگر این استان که جان به جان آفرین تسلیم کردند، عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه عضدی رشت و نیز شهر فومن برگزار شد.
در مراسم تشییع پیکر سیدعلی موسوی و سیدحسام موسوی، جامعه ورزش گیلان به خصوص اهالی کشتی و تکواندو این استان ، مربیان ، داوران و پیشکسوتان کشتی و تکواندو حضور داشتند و پس از اقامه نماز در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، به سمت زادگاهشان روستای نوخاله برده و در آنجا به خاک سپرده شدند.
همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مرحوم سهیل پرسته قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جوانان جهان، حسن علی نیا و جواد قربانزاده دو کشتی گیر دیگر استان ، امروز در فومن انجام شد.
در تصادفی که در جاده شهرک تاریخی ماسوله فومن به وقوع پیوست، مرحوم سهیل پرسته که سال 96 موفق شده بود در رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جوانان جهان مدال طلا و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد، جان به جان آفرین تسلیم کرد و حسن علی نیا، جواد قربانزاده و سیدعلی موسوی سه کشتی دیگر استان و سیدحسام موسوی نیز جان باختند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.