اعتراف جالب خانم بازیگر برنده اسکار

جولین مور در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد که به میل خودش از فیلم «اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟» جدا نشده و در حقیقت از این پروژه موفق سینمایی اخراج شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، جولین مور در برنامه تلویزیونی اندی کوهن پرده از رازی برداشت که شاید کمتر بازیگر بزرگی حاضر به بیان آن باشد. او که نخستین انتخاب برای بازی نقش اول فیلم «اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟» بود پس از مدتی از این پروژه سینمایی جدا شد و جای خود را به ملیسا مک‌کارتی داد. 

دلیل این جدایی در آغاز اختلاف سلیقه در امور خلاق هنری عنوان شد اما سرانجام جولین مور دلیل واقعی را آشکار کرد. بازیگر «هنوز آلیس» در برنامه تلویزیونی اندی کوهن در پاسخ به دلیل جدا شدن از فیلم «اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟» گفت: «من از فیلم جدا نشدم. من اخراج شدم. نیکول (نویسنده فیلمنامه و کارگردان وقت) مرا اخراج کرد. واقعیت ماجرا این است.»

نیکول هالفسنر نویسنده فیلمنامه «اصلا می‌توانی مرا ببخشی؟» است که برای کارش نامزد اسکار هم شد. او در آغاز فیلمبرداری کارگردانی اثر را هم به عهده داشت اما در ادامه کارگردانی را به ماریل هلر سپرد. البته پیش از این کار تصمیم گرفت که جولین مور را اخراج کند و نقش او را به ملیسا مک‌کارتی بسپرد.

 

البته ملیسا مک‌کارتی هم به خوبی از عهده ایفای نقش در فیلم برآمد و برای آن نامزد اسکار شد. 

این فیلم بر اساس داستانی واقعی نویسنده‌ای جاعل به نام لی ایزرائیل ساخته شده است که در دهه ۹۰ میلادی با جعل دست‌نوشته‌های نویسندگان مشهور کلاهبرداری می‌کرد. 
 

دیدگاه تان را بنویسید