تیم ملی جوانان ایران با پیروزی در دیدار با تیم کبدی شهرداری شبستر عنوان قهرمانی مسابقات کبدی شبستر را کسب کرد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان ‌شرقی، ظهر امروز (چهارشنبه) در دیدار فینال مسابقات بین‌المللی کبدی شبستر تیم‌های شهرداری شبستر و تیم ملی جوانان ایران در سالن پوریای ولی به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 64-25 تیم ملی جوانان ایران به پایان رسید.
 
این تیم در روز نخست مسابقات مقابل عراق (الف) و گرجستان به پیروزی رسیده و در نیمه‌نهایی نیز عراق (ب) را با نتیجه 54-22 شکست داده بود.
 
بدین ترتیب در پایان دومین دوره مسابقات بین‌المللی کبدی آذربایجان شرقی که به میزبانی شهرستان شبستر برگزار شد، تیم ملی جوانان ایران عنوان قهرمانی را کسب کرد و شهرداری شبستر در جایگاه دوم ایستاد. تیم‌های عراق (الف) و (ب) نیز به مقام سوم مشترک دست یافتند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.