تداوم سرما پس از بارش برف شدید در اردبیل مدارس برخی مناطق استان اردبیل را برای دومین روز متوالی در هفته‌جاری تعطیل کرد.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل شنبه شب اعلام کرد امروز یکشنبه در اردبیل، نیر و هیر مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و در نمین پیش‌دبستانی در سری صبح تعطیل است.

همچنین در شهرستان کوثر پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل و متوسطه دوره اول و دوم با یک‌ساعت تاخیر آغاز خواهد شد، در خلخال هم پیش‌دبستانی و استثنایی تعطیل و ابتدایی شهر و روستا و متوسطه دوره اول مدارس روستایی با یک‌ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

در این حال هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که از دیروز تا صبح امروز در مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف و در مناطق‌شمالی بارش باران رخ داد که بیشترین بارش برف در شهرستان نیر از ایستگاه بارانسنجی بلقیس‌آباد با 68 سانتیمتر و بیشترین بارش باران از شهرستان بیله‌سوار با 22 میلیمتر به ثبت رسیده است.

این منبع افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی، در ادامه فعالیت این سامانه در منطقه تا قبل از ظهر فردا (یکشنبه 28 بهمن) در بخش‌هایی از مناطق‌شمالی بارش پراکنده باران و بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

ضمنا امشب ضمن وزش باد گاهی تند تا نسبتا شدید(بویژه در مناطق شمالی و مرکزی) دمای هوا به‌طور محسوس کاهش یافته طوری‌که در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای 5 تا 7 درجه زیر صفر هم انتظار می‌رود.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمامی راه های استان باز بوده و تردد در جاده های کوهستانی با توجه به وجود کولاک و لغزنده بودن جاده ها با احتیاط و در برخی موارد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.