به گزارش ایرنا سردار رحیم لیالی روز دوشنبه در آیین راهپیمایی 22 بهمن گچساران، افزود: انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب در تاریخ معاصر می باشد که همه قشرها، اقوام، سلایق و سنین در آن حضور داشته اند.
وی با بیان اینکه مخاطبان اصلی ما امروز جوانان هستند گفت: دامنه نفوذ تبلیغات خارجی اعتماد و امید جوانان را مورد هدف قرار گرفته است.
لیالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همراه خود استقلال، خودکفایی، آزادی را به همراه آورد گفت: این انقلاب همچنین راه و رسم استقلال، سربلندی، خودکفایی و خوداتکایی را همچنین به ملت ایران آموخت.
وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در هر مقطع از تاریخی هر آنچه که در توان داشتند، از برنامه ریزی تا اقدامات اطلاعاتی و جاسوسی دریغ نکردند.
لیالی ادامه داد: ملت بزرگ ایران روز بروز موفق تر و تابنده تر از گذشته راه خود را ادامه داده است.
وی وحدت و همدلی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: توطئه های دشمنان داخلی و خارجی تاکنون هیچ خللی در اراده پولادین ملت ایران نگذاشته است.
لیالی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه از خودگذشتگی شهیدان در راه اسلام و پایمردی خانواده های آنان در تداوم راه شهداست.
وی اظهار داشت: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان این نظام الهی داد.
در این راهپیمایی گروه‌های مختلف مردم، ورزشکاران، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، اصناف و بسیجیان حضور داشتند.
هزاران نفر از مردم شهرستان گچساران از همزمان با سراسر کشور با حضور حماسی در این آیین یک بار دیگر تابلوی زیبایی از همدلی و وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.
22 بهمن یوم الله، یوم الله ، مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده‌ایم از جمله شعارهای مردم در این آیین بود.
شهرستان‌های گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.