در گفت و گو با جی پلاس؛

گادوین منشا: می خواستم چالش حضور در استقلال را تجربه کنم/ استقلال فضای خوبی دارد

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: از بازی در این تیم خوشحالم و برای موفقیت تیمم تلاش می‌کنم.

لینک کوتاه کپی شد

گادوین منشا، مهاجم سابق پرسپولیس و کنونی استقلال در نخستین بازی تیمش در نیم فصل دوم به میدان رفت و با لباس شماره نود آبی‌پوشان پایتخت عرض اندام کرد.

منشا که به تازگی و در اقدامی تعجب آور و نامتعارف از پرسپولیس به دیگر تیم بزرگ تهران منتقل شده، با حمایت هواداران استقلال در این دیدار همراه بود و حسابی از سوی تماشاگران استقلال تحویل گرفته شد.

این مهاجم نیجریه‌ای در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ از حمایت هواداران تیمش تشکر کرد و گفت که در استقلال احساس راحتی می‌کند و می‌تواند به این تیم کمک کند.

گادوین منشا درباره برد پرگل استقلال برابر پیکان می‌گوید: من به تازگی به جمع این تیم ملحق شدم و طبیعتا از هماهنگی با سایر بازیکنان دور هستم اما ما از ابتدای بازی بهتر از حریف عمل کردیم و توانستیم با ارائه بازی بهتر و استفاده از موقعیت‌هایمان به برد خوبی در شروع نیم فصل دوم و پایان تعطیلات بلند مدت لیگ برتر برسیم.

او در واکنش به اینکه در اتفاقی غیر منتظره و در حالی که در فهرست این تیم نبود، برای تیمش بازی کرده گفت: از اینکه برای اولین بار برای استقلال بازی انجام دادم، خیلی خوشحالم. فضای استقلال، فضای خوبی است. استقلال تیم بزرگی است. من دوست داشتم این چالش را امتحان کنم.

مهاجم استقلال در واکنش به اینکه فکر می‌کرد روزی در تیمی بازی کند که اصلی ترین رقیب پرسپولیس است، تاکید کرد: فکر نمی‌کردم این اتفاق رخ بدهد اما زیاد تعجب نکردم و به بازی در استقلال افتخار می‌کنم. هر چیزی در فوتبال حرفه‌ای امکان پذیر است. البته استقلال تیم بزرگی است.

منشا در پاسخ به این سوال که آیا از برانکو ناراحتی هستی یا خیر، گفت: به هر حال فوتبال حرفه‌ای است. من هم از برانکو تشکر می‌کنم. آنها من را نخواستند. دوست داشتم در پرسپولیس بمانم اما باشگاه من را نخواست.

گادوین منشا

این مهاجم با بیان اینکه اکنون بازیکن استقلال است و همه تلاشش را برای موفقیت این تیم به کار می‌برد، تاکید کرد: برای هواداران پرسپولیس احترام قائل هستم و برای آنها آروزی موفقیت می‌کنم اما الان برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید