به گزارش ایرنا، مراد یگانه روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: این طرح ها شامل 10 طرح بزرگ اقتصادی با اشتغالزایی 350 نفر، 11 مورد کلنگ زنی و 40 پروژه افتتاحی است.
وی افزود: سه هزار و 710 میلیارد ریال در مجموع برای اجرای این پروژه ها هزینه شده و یا می شود.
فرماندار چرداول تاکید کرد: مهم ترین طرح های اقتصادی شامل کارخانه فولادگستر آتنا، کوشاب غرب، باغات زیتون بنیاد مستضعفان در هلیلان، طرح های جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی و صندوق کارآفرینی امید است.
یگانه مهم ترین طرح های کلنگ زنی شهرستان چرداول در دهه فجر را نیز تقاطع غیر همسطح و ورودی شهر سرابله، خانه جوان شهرستان، فاز 2 مجتمع توریستی سرابله و جاده های عشایری عنوان کرد.
وی همچنین مهم ترین پروژه های قابل افتتاح را گازرسانی به 23 روستای بخش هلیلان، ایستگاه پمپاژ آبیاری سرچم، استخر دانش آموزی سرابله، سایت کشاورزی میدر زردلان، فاز پنج مجتمع آبرسانی شله کش و شبکه آب شهر شباب ذکر کرد.
فرماندار چرداول انقلاب ایران را مردمی ترین نظام های دنیا توصیف کرد و همین ویژگی باعث شکوه، عظمت، ماندگاری و اعتلای آن شده است.
یگانه یادآور شد: انقلاب مردمی ایران با وجود دسیسه‌ها و توطئه های مختلف در طول 40 سال گذشته خط پیشرفت آن تداوم داشته و با سرعت زیادی رو به جلو در حال حرکت می باشد.
وی با اشاره به اینکه در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 18 کارگروه فعالیت دارند، افزود: مسئولان اجرائی ، کارگزاران و رسانه های همگانی و مطبوعات وظیفه مهم و سنگین تبیین اقدامات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی را برعهده دارند.
وی با اشاره به اینکه اشتغال و معیشت مردم اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است خواستار ارائه کارنامه عادلانه و عالمانه از توفیقات و خدمات نظام جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته که همه دولت ها و ارکان نظام در این کارنامه درخشان دخیل بوده اند، شد.
فرماندار چرداول اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود کشور تریبون داران از ایجاد انشقاق و تفرقه اجتناب کنند وحدت همگانی لازمه کشور است و همه در مسیر اعتلای ایران و حفظ منافع ملی حرکت کنیم.
یگانه عریان شدن چهره واقعی دشمنان بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دشمنی با ایران را دستاورد بزرگ دیپلماسی و سیاست خارجی برجام دانست و خروج آمریکا از برجام و موضع گیری اسرائیل بهترین گواه بر سودمندی برجام برای جمهوری اسلامی بود.
شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام بر اساس آخرین سرشماری صورت گرفته بیش از 57 هزار نفر جمعیت دارد که 25 هزار نفر در نقاط شهری و 32 هزار نفر در روستاها زندگی می کنند.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.