سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه شرکت‌های خودروسازی نمی‌توانند پیش از بررسی‌های لازم افزایش قیمتی داشته باشند، گفت: افرادی که در پیش فروش‌ها ثبت نام کرده‌اند باید خودرو را با قیمت‌های قرارداد اول تحویل بگیرند.

به گزارش جماران، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی  با انتقاد از افزایش 10 میلیونی قیمت برخی خودروهای ایران خودرو، گفت: دو هفته پیش جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مشاور رییس جمهور، نمایندگان سازمان تعزیرات و بازرسی و حمایت از مصرف کننده و خودروسازان برگزار شد. در این جلسه مقرر شد کارگروهی به منظور تعیین قیمت خودرو، نحوه واگذاری خودروهای پیش فروش شده و... مشخص شود بنابراین این کارگروه دوشنبه(24 دی ماه) جلسه‌ای با هدف تعیین قیمت خودرو و تعیین تکلیف خودروهای پیش فروش تشکیل می دهد.

 نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعیین قیمت خودرو باید در کارگروه مذکور با حضور سازمان حمایت از تولیدکننده و سایر ارگان‌ها انجام گیرد، افزود:  شرکت‌های خودروسازی نمی‌تواند پیش از برگزاری این جلسه افزایش قیمتی داشته باشد. اگرچه افزایش قیمت خودرو به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات مودنیاز تولید و....  امری اجتناب‌ ناپذیر است اما میزان این افزایش موضوعی مورد بحث است.

ضرورت تحویل خودروهای پیش فروش شده با قیمت‌های قرارداد

وی یادآور شد: افرادی که در پیش فروش‌ها ثبت نام کرده‌اند باید خودرو را با قیمت های قراردادی تحویل بگیرند این درحالی است که خودروسازان از تعهدات شانه خالی می کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.