جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

برنامه آرنولد برای پیروزی استرالیا مقابل فلسطین

سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا پس از شکست غیرمنتظره برابر اردن از ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش در دومین بازی جام ملت‌های آسیا با فلسطین خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، تیم ملی فوتبال استرالیا از ساعت 14:30 دقیقه فردا (جمعه) در دومین بازی گروه B جام ملت‌های آسیا رو در روی فلسطین قرار می‌گیرد. استرالیا در بازی نخست خود در این رقابت‌ها شکست غیرمنتظره یک بر صفر را برابر اردن پذیرا شده بود و فلسطین به تساوی بدون گل با سوریه دست یافت.

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا  با اعتماد به نفس زیادی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر فلسطین شرکت کرد و گفت: از بودن در امارات و جام ملت‌های آسیا هیجان‌زده هستیم و بازیکنان استرالیا برای رویارویی با فلسطین اعتماد به نفس عالی دارند و تمام تلاش خود را به کار خواهند بست. البته با توجه به شرایط قصد دارم تغییرات کاملی در ترکیب تیم ملی استرلیا صورت دهم. مارتین را در اختیار نداریم اما غیبت او تاثیر منفی روی استرالیا نمی‌گذارد.

وی درباره تیم ملی فلسطین نیز اظهار داشت: تیم قدرتمندی است اما استرالیا مبارزه خواهد کرد زیرا به طور کلی تیم دیگری را به میدان می‌فرستیم. ما دیدارهای تدارکاتی با لبنان و دیگر تیم‌های عربی انجام دادیم و مهیای نبرد برابر فلسطین هستیم.

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید