محمدعلی یوسفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با شرکت 70 ورزشکار از 21 استان در رده نونهالان و 60 ورزشکار نوجوانان از 19 استان به میزبانی بندر ماهشهر در استان خوزستان برگزار شد.
وی بیان کرد: پویا احمدی پس از «مبین میزبان» از آذربایجان شرقی و مهدی انصاری از زنجان به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان رده سنی نوجوانان شدند.
وی ادامه داد: در رده سنی نونهالان نیز ورزشکارانی از چهارمحال و بختیاری، زنجان و آذربایجان شرقی به ترتیب اول تا سوم شدند.
دبیر هیات ورزش های سه گانه آذربایجان غربی گفت: در بخش تیمی نونهالان و نوجوانان تیم های آذربایجان شرقی و زنجان بر سکوی قهرمانی ایستادند.
یوسفی که سرمربیگری و سرپرستی تیم اعزامی استان را بر عهده داشت، گفت: رضا عباسی، پویا احمدی، حسین خیابانی و امیرحسین زارعی زاد در بخش نوجوانان و نیما عزیزی، الیار زین العابدینی، مبین عبدالهی و امیرحسین راستگو به مربیگری مرتضی احمدی ترکیب تیم استان را تشکیل می دادند.
وی افزود: تیم سه گانه برادران استان در بین 23 تیم شرکت کننده مقام پنجم تیمی را به خود اختصاص داد و تیم دختران سه گانه استان نیز فردا عازم المپیاد استعدادهای برتر کشور می شود.
به گزارش ایرنا امسال نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور در رده های سنی 12 تا 15 سال پسران و دختران در رشته های متعدد المپیکی به میزبانی استان های مختلف در حال برگزاری است؛ این مسابقات جنبه انتخابی برای بازی های المپیک 2020 توکیو را دارد.
رشته ورزشی سه گانه ترکیبی از رشته های شنا، دوچرخه سواری و دوی استقامت است.
3072/7156
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.