جهانبخش، شاخص‌ترین بازیکن ایران در جام‌ملت‌ها

تیم ملی ویتنام یکی از رقیبان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های 2019 آسیا است و به همین دلیل رسانه‌های ویتنامی ستاره‌های کشورمان را زیر ذره بین برده اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سایت فاکس اسپور ویتنام از علیرضا جهانبخش، عضو تیم برایتون انگلیس، به عنوان بازیکنی درجه یک با کارنامه قوی اسم برد که حتی مورد تمجید سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارگرفته است.

این سایت نوشت:در مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا ویتنام نبردی سخت با ایران،‌عراق و یمن خواهد داشت.درک این نکته خیلی سخت نیست که تیم ایران در این دوره از مسابقات به عنوان بهترین تیم حاضر در مسابقات که بالاترین رنکینگ فیفا را دارد، شرکت می‌کند.

این سایت افزود: چندی قبل سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش آماری دقیقی منتشرکرد و از علیرضا جهانبخش به عنوان بازیکنی نام برد که در جام ملت‌ها بیشترین درخشش را خواهد داشت.او در رقابت‌های جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی مقابل پرتغال و اسپانیا بازی کرد.وی در فصل 2018-2017 فصلی خیره‌کننده را با تیم هلندی آ.زد.آلکمار پشت سرگذاشت.وی توانست عنوان آقای گل لیگ هلند را کسب کند.وی اکنون در لیگ برتر انگلیس بازی می کند و مقابل بازیکنان تیم ویتنام مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید