کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان؛

2 شکست و 3 پیروزی فرنگی کاران ایران در ۵ وزن دوم

در آغاز رقابت‌های ۵ وزن دوم کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در رومانی، نمایندگان ایران صاحب ۳ پیروزی و ۲ شکست شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در جریان رقابت‌های ۵ وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در بخارست پایتخت رومانی، محسن‌نژاد در ۶۰، اسدی در ۶۷، ارسلان در ۷۲، مهدی ابراهیمی در ۸۲ و حیدری در ۹۷ کیلوگرم برابر رقبای خود به روی تشک رفتند که حاصل آن ۳ پیروزی و ۲ شکست بود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم برابر هلاری ماگیسالو از استونی ۸ بر صفر پیروز شد. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر رضوان آرنات از رومانی مبارزه کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم برابر کوزوب از اوکراین با نتیجه ۱۰ بر ۲ شکست خورد. اسدی برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد،در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم علی ارسلان در مبارزه نخست خود برابر راماز زوئیدزه از گرجستان با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۴ شکست خورد. ارسلان برای اینکه بتواند در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد،در غیر اینصورت حذف خواهد شد. او پیش از این مدعی حضور در تیم ملی بزرگسالان بود اما حالا در مسابقات زیر 23 سال هم مبارزه را واگذار کرده است.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۵ نفر حضور دارند، مهدی ابراهیمی در مبارزه نخست خود برابر داوید لوسونزی از مجارستان با نتیجه ۹ بر ۴ به برتری رسید. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برهان آکبوداک از ترکیه می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، علی اکبر حیدری پس از استراحت در دور نخست، برابر مجیا کاستلو از هندوراس به سختی و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حیدری در دومین مبارزه برابر یوتا نارا از ژاپن کشتی می‌گیرد.

در جریان رقابت‌های مقدماتی ۵ وزن نخست نیز میثم دلخانی در وزن ۶۳ و علی‌اکبر یوسفی در ۱۳۰ کیلوگرم امشب(سه‌شنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف رقبایشان می‌روند. رضاخدری در ۵۵ ، چوبچیان در ۷۷ و مهدی فلاح در ۸۷ کیلوگرم نیز حذف شدند.

سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال ایران بر عهده جمشید خیرآبادی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید