رونمایی سامسونگ از موبایل تاشوی خود در تاریکی + عکس

سامسونگ در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان 2018 از فناوری نمایشگر تاشوی خود در تاریکی بدون ذکر جزییات درباره موبایلی که فناوری روی آن نصب‌شده، رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ کمپانی کره‌ای بعد از توضیح درباره فناوری‌های بیکسبی و اندروید پای، با خاموش کردن چراغ‌های سالن از یک گوشی قرارگرفته در قاب ناشناس رونمایی کرد که روی آن نمایشگر تاشو نصب‌شده است.

سامسونگ نام آن را Infinity Flex Display گذاشته است که به‌عنوان بخشی از پروژه گوشی هوشمند تاشو قرار است در سال 2019 راهی بازار شود.

نمایشگر رونمایی شده از جنس اولد است که قابلیت انعطاف‌پذیری داشته و نوع خاصی از کامپوزیت پلیمر به‌صورت کاور روی آن قرارگرفته است.

به گفته کارشناسان از چسب مخصوص برای چسباندن کاور جدید روی اولد استفاده‌شده است که همه اجزا را به هم وصل کرده و قابلیت تا کردن تا بیش از 100 هزار بار را پیداکرده تا مانع از شکستگی شود.

آنچه در کنفرانس نمایش داده شد، شبیه ویدئو لورفته از سال 2014 است که سامسونگ اولین بار خبرش را داد که مانند کتاب باز و بسته می‌شود و از دو اسکرین مجزا ساخته‌شده است. وقتی بسته می‌شود شاهد یک نمایشگر شبیه گوشی‌های هوشمند هستیم و وقتی مانند کتاب باز می‌شود، شاهد یک اسکرین انعطاف‌پذیر هستیم که سیستم‌عامل روی آن به‌طور یکدست نقش می‌بندد.

اما آنچه کمپانی چینی Royole قبل از سامسونگ رونمایی کرد، با سیستم انعطاف‌پذیر کمپانی کره‌ای متفاوت است.

دلیل رونمایی در تاریکی هم به این خاطر است که گوشی هوشمند هنوز درحال‌توسعه است و تا کامل شدن به‌صورت نهایی کمی زمان می‌برد.

دیدگاه تان را بنویسید