مستند و کلیپ‌های ویژه شهدای مدافع حرم در دومین روز نمایشگاه کتاب تبریز به اکران عمومی درمی آید . 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز و در بخش جنبی این نمایشگاه، مستند و کلیپ‌های ویژه شهدای مدافع حرم برای عموم بازدیدکنندگان اکران می‌شود .     این ویژه‌برنامه در سالن استاد شهریار نمایشگاه تبریز و به همت بسیج هنرمندان برگزار می‌شود .     علاقمندان به این ویژه برنامه می توانند امروز ٣٠ مهر ٩٧ راس ساعت ١٥:٣٠ در محل اکران حضور داشته باشند . 
همچنین در دومین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز آثار نویسندگان برتر کشور نقد و بررسی می‌شود.
آثار نویسندگان برتر کشور شامل کتاب‌هایی از محمدرضا بایرامی و مرتضی کربلایی‌لو در بخش جنبی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز مورد بررسی قرار می‌گیرد . 
این برنامه با حضور نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی در سالن استاد شهریار نمایشگاه کتاب تبریز برگزار می‌شود .  
علاقمندان به حضور در این ویژه برنامه می‌توانند امروز دوشنبه ٣٠ مهر راس ساعت ١٨:٣٠ در محل برگزاری حضور داشته باشند .    شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر لغایت ٤ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ الی ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.