حرف های حمید استیلی درباره دیدار پرسپولیس و السد

مربی تیم ملی امید در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی پارالمپیک در واکنش به اختلاف بین او و کی‌روش گفت: هیچ اختلافی بین من و کی‌روش وجود ندارد و تلاش کردیم به خاطر منافع و تیم ملی آرامش را در فوتبال برقرار کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

 

به گزارش جی پلاس، حمید استیلی در حاشیه برگزاری مراسم روز ملی پارالمپیک و در جمع خبرنگاران افزود: در صحبتی که تاج، رییس فدراسیون فوتبال با من و کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال داشت، سعی کردیم اختلافات را به خاطر منافع و برقراری آرامش در تیم ملی مرتفع کنیم و همه در راستای منافع ملی حرکت کنیم. با توجه به این که جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم، تلاش بر این است تا بتوانیم آرامش را در تیم ملی فوتبال برقرار کنیم تا مشکلی ایجاد نشود.

او هم‌چنین درباره برنامه‌های خود در کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: در وهله اول سعی داریم مربی تیم ملی جوانان را انتخاب کنیم و این مساله در حال حاضر در دستور کار کمیته فنی است. هم‌چنین در بحث بانوان زیر ۱۶ سال به  دنبال انتخاب مربی در این رده سنی هستیم تا بتوانم در مسابقاتی که پیش‌رو دارم، عملکرد موفقی داشته باشم.

استیلی درباره بازی فردای پرسپولیس و السد اظهار کرد: بازی پرسپولیس و السد دیدار برگشت است و جای هیچ گونه اشتباه و خطایی وجود ندارد. زیرا هر تیمی که بتواند در این دیدار پیروز میدان شود، به فینال راه پیدا می‌کند. بنابراین بازی فوق‌العاده سختی است و باید سعی کنیم این دیدار را به نفع خود پایان دهیم البته هیچ تضمینی در آن وجود ندارد و این که بگوییم آیا پرسپولیس در این دیدار پیروز میدان خواهد بود یا خیر قابل پیش‌بینی نیست.

این عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال ادامه داد: برای این دیدار ظرف چند ساعت بلیت‌ها به فروش رسید و مشخص است بازی سختی را فردا پیش‌رو داریم. در این دیدار مهم است که بازیکنان بازی منطقی را به نمایش بگذارند و احساسی برخورد نکنند. هم‌چنین با توجه به این که شش تا هفت نفر از اعضای کنفدراسیون آسیا در این دیدار حضور دارند، هواداران باید سعی کنند از پرتاب هر گونه اشیا خودداری کنند تا اخلاق و رفتار خود را در حضور نمایندگان کنفدراسیون آسیا به نمایش بگذارند. به هر صورت این دیدار، دیدار حساسی است و ما باید تلاش کنیم میزبان خوبی برای بازی برگشت باشیم.

وی درباره وضعیت تیم ملی امید خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته ۲۰۰ نفر از بچه‌هایی که استعداد خوبی در فوتبال داشتند، شناسایی کردیم تا از این تعداد در حال حاضر به ۳۵ نفر کاهش پیدا کرده است. مربیان و پیشکسوتان ما با حضور در باشگاه‌ها سعی می‌کنند نخبگان و استعدادها را در تیم ملی امید شناسایی کنند تا تیم خوبی را برای انتخابی المپیک داشته باشیم. ما در ماه آینده برای آماده‌سازی تیم امید بازی دوستانه‌ای را در آلمان خواهیم داشت و هم‌چنین یک بازی تدارکاتی در ماه آینده پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم در اسفندماه که انتخابی المپیک شروع می‌شود، تیم خود را با بازیکنان بااستعداد و نخبه ببندیم. هم‌چنین تلاش خواهیم کرد اردوهای خوبی را برای تیم ملی امید داشته باشیم.

استیلی یکی از مشکلات اصلی تیم ملی امید را انتخاب بازیکنان عنوان کرد و افزود: انتخاب بهترین بازیکنان برای تیم امید سخت‌ترین کاری است که تلاش می‌کنیم با فدراسیون فوتبال این کار را انجام دهیم. هم‌چنین از لحاظ سخت‌افزاری با زمین تمرین مشکل داشتیم خوشبختانه در حال حاضر شرایط بهتر شده است.

او در پایان ضمن گرامیداشت هفته پارالمپیک و هفته تربیت بدنی خاطرنشان کرد: من با حضور در این مراسم سعی کردم به تمام مدال‌آوران بازی‌های پارآسیایی جاکارتا خسته نباشید بگویم و از آن‌ها تشکر کنم. حضور من قدم کوچکی بود تا به آن‌ها بگویم قدردان زحمات جانبازان و معلولان هستم.

 

دیدگاه تان را بنویسید