به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار، مسئولان استانی، کشوری و هنرمندان تئاتر و سینما در اصفهان برگزار شد و برگزیدگان بخش های مختلف با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره معرفی شدند.
** در بخش مسابقه فیلم های دانش آموزی
رتبه اول این بخش را ندا اسماعیلی برای فیلم سایه سر ، رتبه دوم را نگین روستا زاده برای فیلم درخت و رتبه سوم را فاطمه رفیعیان برای فیلم دوستت دارم کسب کردند.
** بخش جوایز فیلم های دانشگاه سپهر
در این بخش جایزه هیات داوران جشنواره در بخش مستند به مجید اسماعیلی برای کارگردانی فیلم داستانی تلخ اهدا شد.
همچنین مصطفی شیری برای فیلم خون بازی و یزدان پرونده برای فیلم پدر پروانه های خون و علی مردمی برای فیلم باد چیزی خواهد گفت، جایزه گرفتند.
**بخش مسابقه فیلم نامه نویسی
در این بخش جایزه ویژه حوزه هنری به آلا فوقی برای فیلم نامه فیلم و تن اهدا شد.
در این بخش از احمدرضا سیستان برای فیلم نامه برجک و مصطفی شمس برای فیلم نامه توازان تقدیر شد.
در این بخش فیلم نامه خانه هدا از حامد قاسمی اول و ماه اخر پاییز از محدثه متقی دوم شد.
** جوایز بخش مستند
در این بخش ابتدا از مرجان خسروی برای کارگردانی فیلم مستند بهای خون ، الهام آقا لری برای فیلم شهرزیبای من و رضا مجلسی برای فیلم به کجا می رویم تقدیر به عمل آمد.
در این بخش، غلامرضا حیدری برای کارگردانی فیلم این یک جسد نیست رتبه اول، مجتبی اسفنانی برای فیلم اینجا یک سونامی در راه است رتبه دوم و محمد فاضل پور ابوطالب برای فیلم دایره کوچک ما رتبه سوم را کسب کردند.
**مسابقه داستانی
در این بخش ، علی دلکاری برای فیلم عروسک تقدیر شد و رتبه اول این بخش را علی دلکاری برای فیلم هوادار، رتبه دوم را علی مردمی برای فیلم باد چیزی خواهد گفت و رتبه سوم را نیز مریم جاویدان برای فیلم لوپ کسب کرد.
در این بخش همچنین از آرمان خوانساریان نویسنده فیلم نامه قرص های برنج و سبز کله غازی تقدیر شد.
همچنین از عباس طالبی از فیلم سازان کشوری حوزه خیرین نیزتقدیر به عمل آمد.
اولین جشنواره کشوری فیلم کوتاه مهر سلامت با هدف بهره گیری از هنر سینما در عرصه سلامت از 23 تا 26 مهرماه در اصفهان برگزار شد.
این جشنواره در چهار بخش داستانی، مستند، فیلم و بخش ویژه دانش آموزی برگزار شد که در بخش داستانی آن 372 اثر ، در بخس مستند 216 اثر، در بخش فیلم 272 اثر و در بخش ویژه دانش آموزی 60 اثر به مدت سه روز در سینما سوره حوزه هنری اصفهان و سالن چهلستون پردیس سینمایی این شهر اکران شد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.