هفته نهم از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی سوت آن پس از چند هفته استراحت نواخته می شود که نساجی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا از قائم شهر، هفته نهم از رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی سوت آن پس از چند هفته استراحت نواخته می شود که نساجی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت.

تیم نساجی در هفته های اخیر توانسته تا حدودی امیدوار کننده نسبت به هفته های آغازین لیگ ظاهر شود ،اما در فاصله دو هفته پس از دیدار با سپاهان در جام حذفی، این بار در لیگ برتر به دیدار این تیم اصفهانی می رود

سپاهان این فصل با حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی و خریدهای خوب در فصل نقل وانتقالات، توانسته تیم یکدستی را روانه بازی ها کند

این تیم اصفهانی با انجام بازی های قابل قبول و حضور در رتبه دوم جدول؛ از تیم های مدعی این فصل محسوب می شود.

بازی پیش رو ، اولین دیدار دو تیم در تاریخ لیگ برتر دوتا باشگاه بوده است ،آخرین دیدار دو تیم در ۱۳ مهر ماه سال جاری در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش با نتیجه تساوی به پایان رسید،اما در ضربات پنالتی، تیم نساجی علیرغم شایستگی های فراوان در این دیدار با نتیجه ۴بر۳ مغلوب این تیم اصفهانی شد.

از دیگرنکات این دیدار می توان به جدال دو سرمربی اشاره کرد که روزگاری هر دو پیراهن استقلال را برتن داشتند

محمد آبشک و فرشاد فرجی تنها بازیکنانی هستند که این فصل به طور کامل برای نساجی به میدان رفتند

سرمربی جوان و با انگیزه تیم نساجی، جواد نکونام در این بازی برای بیستمین بار بر روی نیمکت نساجی می نشیند؛وی در ۱۹ دیدار قبل خود توانسته ۹ برد، ۷ تساوی و ۳ شکست را برای نساجی ،به ثبت برساند.

اما در آنسوی،کی روش استنلی با ۴ گل و ساسان انصاری با ۳ گل بهترین گلزنان و محمد کریمی با ۴ پاس گل ،محمد ایران پوریان و مهرداد محمدی با ۳ پاس گل، بهترین پاسورهای این فصل سپاهان در لیگ برتر هستند.

به گزارش ایلنا،تیم سپاهان با ۱۷ گل زده از ۸ بازی؛ برترین خط حمله این فصل را به همراه بهترین تفاضل گل، در اختیار دارد

این دیدار را عهده کوپال ناظمی داور وسط با همراهی آرمان اسعدی و محمدرسول ذورقی بعنوان کمک و سیدعلی میرغفاری بعنوان داور چهارم قضاوت خواهند کرد.

این بازی روز جمعه ۲۷مهرماه راس ساعت ۱۶:۴۵ به صورت زنده از شبکه تبرستان و شبکه اصفهان به روی آنتن خواهد رفت

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.