گزارش جی پلاس/ رباط صلیبی سوشا مکانی، مشکوک به پارگی!

بدشانسی برای دروازه‌بان ایرانی میوندالن

بدشانسی برای دروازه‌بان ایرانی میوندالن

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی جی پلاس؛ تازه در میوندالن جا افتاده بود و در ترکیب این تیم می‌درخشید. از وقتی به نروژ رفت، میوندالن را کمک کرد تا به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر برسد؛ با کلین‌شیت‌هایی که انجام داد و البته تلاشی که در زمین به نمایش گذاشت. میوندالن از وقتی سوشا را جذب کرده، شکستی در کارنامه نداشته. این یعنی دروازه‌بان 31 ساله ایرانی به آن‌ها کمک کرده تا در یک‌قدمی صعود قرار بگیرند.

میوندالن در جدول رده‌بندی لیگ یک نروژ در جایگاه دوم ایستاده؛ جایگاهی که با کسب 53 امتیاز از 26 بازی نصیب این تیم شده و فقط تفاضل گل کمتر نسبت به آله‌سوند، میوندالن را یک رده پایین انداخته است.

میوندالن جز سوشا، دروازه‌بان تیم ملی کامرون را در اختیار دارد. دروازه‌بانی که از وقتی مکانی به نروژ رفته روی نیمکت نشسته و فرصت بازی به‌دست نیاورده!

این دروازه‌بان کامرونی شاید دوباره به ترکیب میوندالن برسد. سوشا در آخرین تمرین میوندالن آسیب دیده و هنوز مشخص نیست میزان مصدومیت او چقدر است. پای سوشا در چمن گیر کرد و زانوی او چرخید. درست مانند اتفاقی که برای حسین ماهینی در دربی تهران افتاد. همین باعث شده تا زانوی مکانی ورم کند و او درد زیادی را متحمل شود.

گفته می‌شود آسیب‌دیدگی مکانی مشکوک به پارگی رباط صلیبی است. اتفاقی که شاید باعث دوری چند ماهه او از فوتبال شود. آن‌هم در شرایطی که میوندالن برای صعود به لیگ برتر نروژ تلاش می‌کند و البته سوشا هم پیشنهادهایی از یکی دو تیم بزرگ نروژی دریافت کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید