به گزارش ایرنا، علی اکبر مرتضایی قهرودی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با اهالی رسانه شهرستان افزود : برای موفقیت در اجرای برنامه ها حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه را در آیین ها و نشستها ضروری است.
وی اظهارداشت: خبرنگاران باید از انتشار اخبار و گزارشهای تحریک کننده، پرهیز کنند و با غرض ورزی نباید خبرهایی منتشر شود که زمینه سوء استفاده دشمن را به دنبال داشته باشد.
سرپرست فرمانداری کاشان با اشاره با تاکید بر تهیه بانک اطلاعاتی از خبرنگاران فعال و غیرفعال کاشان و اولویت بندی نیازهای آنان، تصریح کرد: از توانمندی اصحاب رسانه شهرستان و حتی تجربه و مشاوره خبرنگاران غیر فعال و بازنشسته نیز استفاده خواهم کرد.
وی لزوم فضای آرام اطلاع رسانی برای تنویر افکار عمومی در شهرستان را ضروری دانست و همه خبرنگاران را به دوستی، وفاق و همدلی برای توسعه و آبادانی منطقه دعوت کرد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در این نشست، راهکار اصلی برطرف کردن مشکلات اصحاب رسانه این شهرستان را تشکیل شورای اطلاع رسانی برشمرد.
میثم نمکی گفت: حل مسائل و مشکلات حوزه خبر و رسانه کاشان بر اساس قانون قابل بررسی و پیگیری است و سیاست دولت کاهش تصدی گری هاست.
در این نشست برخی سردبیران و خبرنگاران به بیان مشکلات و دغدغه هه از جمله شناخت جایگاه واقعی خبرنگار، تشکیل انجمن صنفی، تاسیس خانه مطبوعات پرداختند.
بر اساس آمارهای موجود به جز نمایندگی خبرگزاری ها و روزنامه های سراسری، افزون بر 20 نشریه مکتوب شامل هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه، دو ماهنامه و فصلنامه و نشریه های دیجیتالی (سایت) در شهرستان کاشان مجوز فعالیت دارند.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.