جهانبخش: کاش دو بازی دوستانه داشتیم

وینگر تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید کاش علاوه بر بازی دوستانه تیم ملی با بولیوی، یک دیدار دوستانه دیگر هم برگزار می‌شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار کرد: یک اردو به اردوی اصلی مانده است. امیدوار بودیم یکی بازی دوستانه دیگر انجام دهیم و در این اردو دو بازی داشته باشیم.

وی افزود: اردوی خوبی برگزار شده است. از دیروز تمرینات کامل‌تر شده و کارهای تاکتیکی را انجام دادیم. فردا بازی درون تیمی داریم و امیدوارم دیدار با بولیوی برای تیم موثر باشد.

جهانبخش درباره حضورش در لیگ انگلیس گفت: من کمی دیر به تیم اضافه شد و طول کشید به شرایط لازم برسم. به هر حال سطح این لیگ متفاوت است و تمرینات زیادی انجام دادم تا به آمادگی ایده‌آلم برسم. اکنون در این شرایط هستم و تلاش خود را بیشتر می‌کنم تا موفقیت‌های بیشتری هم برای من و هم برای باشگاه اتفاق بیفتد. شرایطم در برایتون بهتر شده و بحث تیم ملی هم برای من مهم است.

او ادامه داد: می‌دانیم که چقدر جام ملت‌ها برای مردم و بازیکنان مهم است و تلاش می‌کنیم با تمرین زیاد مردم را خوشحال کنیم. حضور در تیم ملی برایم مهم است و افتخار می‌کنم. سعی می‌کنم به قدری آمادگی داشته باشم که برای این تیم به میدان بروم.

وینگر تیم ملی درباره شرایط اردوی این تیم گفت: امیدوار بودیم دو بازی در این اردو برگزار شود. اردوی اصلی ماه بعد است. هر چه بازی دوستانه بیشتر باشد، محک‌های بهتری می‌خوریم. حریفان ما بازی‌های دوستانه خوبی دارند اما متاسفانه این شرایط برای ما فراهم نبوده است. این قبل از جام جهانی هم بود و شرایط جدیدی برای ما نیست اما مسئولان تلاش می‌کنند تا بازی‌های بیشتری در اردوی بعد فراهم شود. در این اردو یک بازی را از دست دادیم اما امیدوارم در بازی با بولیوی تیم محک خوبی بخورد.

وی اضافه کرد: ما تنها ۱۵ روز دیگر برای آمادگی برای جام ملت‌ها داریم و انتظار زیادی از ما هست. امیدوارم با شرایط خوبی عازم این مسابقات شویم.

جهانبخش درباره شانس قهرمانی تیم ملی در این مسابقات گفت: حداقل‌ها برای ما بالا بوده است. من زمانی که حرف از امکانات و بازی دوستانه می‌زنم یعنی شرایط فراهم شود و بازیکنان بتوانند با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری در مسابقات حاضر شوند. انتظارات بالاست و بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم. همیشه نشان دادیم که با حداقل‌ها می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و مربیان و بازیکنان حداکثر تلاش خود را می‌کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند. امیدوارم با توجه به انتظارات بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید