سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان یکشنبه در این پیوند به خبرنگار ایرنا گفت: چنانچه ثابت شود ماموران شهرداری گرگان در این موضوع مقصر بوده اند بر اساس قوانین اداری تنبیه و با آنان برخورد انضباطی شدید خواهد شد.
آرش فولادیان افزود: بر اساس مجموعه شواهد و مستندات موجود از جمله فیلم دوربین های مدار بسته شروع کننده درگیری روز گذشته دستفروشان بوده اند و همکاران سدمعبر شهرداری حالت تدافعی داشتند در عین حال معتقدیم ماموران باید بهتر از این عمل می کردند.
وی گفت: باید این مساله موشکافانه بررسی و تحلیل شود و از سوی دیگر رضایت مردم و شهروندان نیز برای شهرداری اولویت کاری است.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری مخالف درآمدزایی دستفروشان نیست اما ساماندهی آنها نیز برای اداره امور مناسب شهر مورد نیاز است ولی متاسفانه این قشر همکاری لازم را ندارند.
وی بیان داشت: از حدود 2 ماه قبل کسبه و اهالی میدان سرخواجه و خیابان پنجم آذر شکایت هایی را به شهرداری در خصوص دست فروشان و بارفروشان منطقه داشتند که شاید ماموران در رسیدگی به این موضوع می بایست با شکیبایی بیشتر شرایط را تدبیر و مدیریت می کردند.
سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان اظهار داشت: از دیگر سو سابق بر این با همکاری بخش خصوصی زمینی را تعبیه و در اختیار دستفروشان منطقه قرار دادیم که با استقبال مواجه نشد و در اینچنین شرایطی که رویکرد تعاملی وجود ندارد بروز برخی مسایل و مشکلات محتمل است.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.