به گزارش ایرنا احمد تنوری، دوشنبه در نشست شورای شهر شیراز با قرائت تذکری خطاب به شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز در سوم اردیبهشت 97 در نامه‌ای ادعا کرده که اعضای شورا و هیات مدیره سازمان های وابسته به شهرداری این شهر تعیین شده‌اند در حالی که من به عنوان نماینده و ناظر شورا در این سازمان با گذشت پنج ماه از اعلام این ادعا از سوی شهردار از چگونگی و کم و کیف انتصاب اعضای شورا و هیات مدیره این سازمان به طور رسمی بی اطلاع هستم.
وی، با تشریح وظایف شورای سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، خواستار توضیح شهردار این شهر در مورد چگونگی انجام‌ معاملات ترک تشریفات، تعیین نرخ جدید خدمات این سازمان و انجام حسابرسی ها شد.
تنوری ادامه داد: به دلیل عدم توجه شهردار شیراز به تذکرات شفاهی و مکتوب برای تغییر بعضی رویه ها در باره اداره سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، طرح پرسش رسمی از شهردار شیراز را طبق ماده 83 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران اعلام داشته که شایسته است مراتب برابر قانون به شهردار ابلاغ شود تا نسبت به پاسخ گویی به پرسش مطرح شده اقدام کند.
همچنین احمد رضا دستغیب رئیس شورای شهر شیراز در ادامه این نشست گفت: شهردار شیراز طبق قانون باید ظرف 10 روز پاسخگوی این سوال در صحن علنی شورای شهر شیراز باشد.
9873 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.