مدیرعامل و بنیان گذار انجمن حمایت از بیماران آسیب دیده نخاعی خوزستان گفت: اولین سازمان مردم نهاد در حوزه معلولان قطع نخاعی در جنوب غرب کشور به مرکزیت استان خوزستان جهت حمایت ویژه از این قشر توانخواه تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، همت یوسفی که خود از جامعه توانخواهان قطع نخاعی می باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۲۲ هزار معلول قطع نخاعی در کشور داریم؛ از این تعداد معلول قطع نخاعی بیش از هزار و سیصد نفر در استان خوزستان می باشند و نیازمند به حمایت و کمک های ویژه هستند که این امر باعث شد تشکیلاتی با حمایت غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و مدیران مجموعه استانداری به ویژه کریمی کیا مدیرکل امور اجتماعی و سیروس داودی نماینده سازمان های مردم نهاد تاسیس شود.

وی افزود: در این راستا از همه خیرین و مدیران سازمان ها و شرکت ها درخواست همکاری را داریم؛ انشاالله در آینده نزدیک بتوانیم کارهای موثری را برای این قشر انجام دهیم.

مدیرعامل و بنیان گذار انجمن حمایت از بیماران آسیب دیده نخاعی خوزستان خاطرنشان کرد: انجمن بصورت هیئت مدیره اداره می شود و پیمان نوشادی بعنوان رئیس هیئت مدیره و مهدی طهماسبی، محمد انجیلی، سهراب یوسفیان و سحر مهدی پور بعنوان اعضاء هیئت مدیره انجمن انتخاب شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.