بیرانوند، اسماعیلی، ژاوی و بونجاح در بین ترین‌های ACL

​بغداد بونجاح الجزایری با ۱۲ گل زده، بهترین گلزن رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ تا پایان مرحله یک چهارم نهایی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ کماکان در حال پیگیری است و ۴ تیم پرسپولیس ایران، کاشیما آنتلر ژاپن، سوون سامسونگ کره جنوبی و السد قطر به نیمه نهایی این ریاقت ها صعود کرده اند. نگاهی به نکاتی آماری از مسابقات برگزار شده این تورنمنت؛

۱-آمار کلی؛ در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ تا پیش از مرحله نیمه نهایی ۱۲۰ بازی برگزار شده و ۳۴۸ گل بین تیم ها رد و بدل شده یعنی میانگین ۲.۷۴ گل زده در هر بازی. ۳۰۴۵ شوت به سمت دروازه ها زده شده که ۱۰۷۰ شوت در چارچوب بوده و تیم ها در مجموع موفق به ثبت ۵۹ کلین شیت شده اند. تا کنون ۳۵ پنالتی، ۱۲ کارت قرمز و ۳۹۵ کارت زرد، حاصل رقابت تیم های حاضر در این تورنمت بوده است.
۲-بیشترین گل؛ تیم چونبوک موتورز کره جنوبی با ۲۹ گل زده، بیشترین گل زده را در کارنامه دارد. بعد از چونبوک موتورز تیم السد قطر با ۲۳ گل در رده دوم قرار دارد.
۳-شوتزن ترین تیم؛ تیم چونبوک موتورز با ۱۷۴شوت به سمت دروازه رقیبان، بیشترین تعداد شوت را در کارنامه دارد و بعد از این تیم، السد قطر با ۱۴۳ و الدحیل قطر با ۱۴۰ شوت، شوتزن ترین تیم های این مسابقات بوده اند.
۴-بهترین گلزن؛ بغداد بونجاح الجزایری از تیم السد با ۱۲ گل زده در رده نخست برترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ قرار دارد و بعد از این مهاجم یوسف العربی از الدحیل با ۹ گل، در رده دوم قرار دارد.
۵-شوتزن ترین بازیکن؛ بغداد بونجاح از السد قطر با ۴۳ شوت، شوتزن ترین بازیکن این رقابت هاست و در این لیست نام علی علیپور با ۲۶ شوت در رده چهارم قرار دارد.
۶-بیشترین پاس گل؛ فرشید اسماعیلی از تیم استقلال و کیم شین ووک از چونبوک موتورز با ۵ پاس گل بهترین پاسورهای این تورنمنت هستند.
۷-برترین پاسور؛ ژاوی اسپانیایی از تیم السد قطر با ۵۸۰ پاس بهترین پاسور و کریم بوضیاف از تیم الدحیل با ۵۲۹ پاس در رده دوم بازیکنانی قرار دارند که بیشترین پاس را برای هم تیمی های شان ارسال کرده اند.
۸-بهترین دروازه بان؛ علیرضا بیرانوند از پرسپولیس در کنار سونگ یئوم کئون از چونبوک موتورز کره جنوبی با ۵ کلین شیت، بهترین دروازه بانان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ تا پیش از مرحله نیمه نهایی هستند.
۹-خشن ترین ها؛ شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس و لی جونگ سونگ از سامسونگ با دریافت ۴ کارت زرد تا پایان مرحله یک چهارم نهایی فیزیکی‌ترین بازیکنان این دوره هستند.
۱۰-بیشترین کلین شیت؛ سه تیم پرسپولیس، سوون سامسونگ و چونبوک موتورز با ۵ کلین شیت تا پایان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از این حیث رکورددار هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید