مسئولان شهرستان هندیجان، فرمانداری، نیروهای انتظامی با بازدید از حسینیه ها، مساجد و هیئت های مذهبی بر حفظ نظم و امنیت عزاداران حسینی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، با رویت هلال ماه محرم الحرام و سیاه پوش کردن شهرها، خیابان و کوچه ها، مردم عزیز ایران اسلامی با برپایی عزای حسینی حماسه شهدای کربلا را گرامی داشتند.

در شب های عزاداری حسینی مسئولان شهرستان هندیجان بخصوص نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج، با گشت زنی های شبانه امنیت عزاداران را تامین می کنند.

کوروش مودت فرماندار هندیجان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بندر هندیجان، اظهار داشت: ما در اکثر هیأت ها، مساجد و حسینیه ها شرکت کرده و از روند فعالیت ها بازدید می کنیم.

وی افزود: علاوه بر حضور در کنار مردم، پیگیری کرده تا مایحتاج عزاداران بخصوص گوشت از طریق سازمان صنعت و معدن به هیأت ها با نرخ دولتی تأمین شود. همچنین شکر به نرخ مناسب در سطح شهر توزیع شده است.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی منطقه هندیجان نیز گفت: ضمن تسلیت شهادت مظلومانه حضرت سیدالشهدا (ع) وظیفه ما حفاظت و حراست از همه عزاداران حسینی است.

وی افزود: همه ماموران انتظامی شهرستان هندیجان آماده خدمت رسانی و تأمین امنیت عزاداران حضرت اباعبدالله (ع) هستند. در این شب ها بازدیدهای زیادی به همراه مسئولان انجام داده ایم. مردم عزیز هرگونه مورد مشکوکی را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

WhatsApp Image 2018-09-19 at 6.30.25 PM

WhatsApp Image 2018-09-19 at 6.30.26 PM

WhatsApp Image 2018-09-19 at 6.30.27 PM

WhatsApp Image 2018-09-19 at 6.30.28 PM

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.