حجت الاسلام غلام رضا دهقان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در صحرای کربلا اظهار داشت: امام حسین(ع) با ایثارگری و حضوری شجاعانه در صحنه مبارزه با لشکریان کفر و طاغوت یزدی توانستند خاندان رسالت و نبوت را در مقابل جهل و حاکمیت پوشالی سربلند کنند.
وی افزود: قیام سید و سالار شهیدان در کربلا مسیر عزتمندی و احیای اسلام را هموار کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاش ادامه داد: امام حسین(ع) به مانند پدر و جد بزرگوار خود محور و شاخص در وحدت و رهبری بودند و در سخت ترین شرایط نامی جاودانه از خود در تاریخ ثبت کردند.
وی تصریح کرد: هم اینک بعد از قرن ها نام و قیام سرافرازانه امام حسین(ع) در جهان ماندگار است و دوستان و دشمنان این حرکت شجاعانه حضرت ابا عبدالله را ستایش می کنند.
حجت الاسلام دهقان اظهار داشت: وظیفه دوستداران حضرت امام حسین(ع) و تمام امت اسلام این است که سیرت ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند و با ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم ظالمان در جهت برقراری عدالت و نجات انسانها از ظلم و ستم یزیدیان زمان تلاش کنند.
امام جمعه خاش بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی که در چهارمین دهه خود قرار دارد بر مبنای همین قیام تاریخی امام حسین(ع) شکل گرفته و برای نابود کردن ظلم ظالمان بنا نهاده شده و بر همین اساس است که ملت سربلند ایران با همراهی و حمایت های بی دریغ رهبر معظم انقلاب توانسته اند شرایط سختی را تحمل و مقتدرانه در مقابل ظلم مستکبران بایستند.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با تمام قوت و اقتدار از مظلومان جهان دفاع خواهد کرد.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.