«سوسن طوفانی» در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات از روز گذشته (جمعه) به میزبانی استان مرکزی در سالن اختصاصی اسکواش زنده یاد «علی سوسن آبادی» برگزار شد.
وی بیان کرد: در این رقابت ها، 90 پسر اسکواش باز از 20 استان کشور حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان در رده سنی کمتر از 17 سال، «محمد دانیال قارونی» از تهران مقام اول، « علیرضا رضایی» از کیش عنوان دوم و «محمد سپهر افتخاری» از خراسان جنوبی و «ایمان صفر اوغلی آذر» از تهران به صورت مشترک سوم شدند.
رئیس هیات اسکواش استان مرکزی ادامه داد: «امیر حسین فیض» از تهران عنوان اول رده سنی کمتر از 19 سال را به دست آورد، «محمدرضا جعفر زاده» از کیش عنوان دوم و «سپهر اعتماد پور» از مرکزی و «سینا بارتکوب» از یزد مقام های سوم مشترک این رده سنی را از آن خود کردند.
طوفانی عنوان کرد: نفر اول پلیت کمتر از 17 سال این رقابت ها نیز به «آرمان رضایی افشار» از مرکزی و در رده سنی کمتر از 19 سال به «علیرضا سادات بیدگلی» از اصفهان اختصاص یافت.
وی گفت: نفرات برتر این رقابت ها به اردوهای تیم ملی اسکواش دعوت می شوند.
حدود 140 نفر به صورت سازمان یافته در رشته اسکواش در استان مرکزی فعالیت دارند که 60 درصد این افراد را بانوان و 40 درصد را آقایان تشکیل می دهند.
3005/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.