حرف های کی‌روش با بازیکنان و اعتراض رضاییان به کروز+تصاویر

تمرین تیم ملی فوتبال صبح امروز (جمعه) به مدت ۱۰۰ دقیقه در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان جهت آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا صبح امروز (جمعه) در زمین اصلی ورزشگاه ازادی برگزار شد که ملی‌پوشان به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* تمرین امروز از ساعت 10 صبح آغاز شد که بازیکنان ابتدا کارهای استقامتی و سرعتی را انجام دادند. این بخش از تمرین حدود 30 دقیقه به طول انجامید.

* پس از انجام بخش اول تمرین، کارلوس کی‌روش شاگردانش را در میانه میدان دور خود جمع کرد و چند دقیقه‌ای با آنها مشغول صحبت شد تا بخش اصلی تمرین آغاز شود.

* بازیکنان به دو دسته سورمه‌ای و سفید تقسیم شدند و به فوتبال درون تیمی پرداختند. در تیم سورمه‌ای امیر عابدزاده، پژمان منتظری، مجید حسینی، احسان حاج صفی، صادق محرمی، علی کریمی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبش و کریم انصاری‌فرد و در ترکیب تیم سفید سیدحسین حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، اشکان دژاگه، مهدی ترابی، رامین رضاییان، امیری و طارمی حضور داشتند.

* کادر فنی پیش از آغاز تمرین تأکید داشت که بازیکنان بازی درون تیمی امروز را جدی بگیرند، اما مراقب یکدیگر باشند که کسی دچار مصدومیت نشود. نکته قابل توجه در این تمرین صحبت‌های زیادی بود که امیر عابدزاده با هم تیمی‌های خودش انجام می‌داد که آنها نظم بهتری در زمین داشته باشند.

* در اواسط نیمه اول مصدومیت جزئی برای سید حسین حسینی بوجود آمد که علیرضا بیرانوند جای او را در ترکیب گرفت.

* پس از پایان نیمه اول که حدود 30 دقیقه به طول انجامید، بازیکنان حدود 10 دقیقه استراحت کردند و بازی در نیمه دوم با دو تغییر انجام شد که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی جای خود را در تیم‌ها تغییر داده بودند. در نهایت این بازی درون تیمی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

* این بازی را لوسیانو کروز به همراه مارکار آقاجانیان و میک مک‌درموت قضاوت کردند و کی‌روش نیز از کنار زمین نظاره‌گر بود. نکته جالب اینجا بود که رامین رضاییان در یک لحظه توپ را از دست داد و پس از به شدت اعتراض کرد و معتقد بود که کروز باید خطا اعلام می‌کرد که جر و بحث جزئی نیز در این خصوص ایجاد شد.

* در نیمه دوم در صحنه‌ای علیرضا جهانبخش و مرتضی پورعلی‌گنجی بر سر تصاحب توپ برخورد کردند که پورعلی‌گنجی دچار مصدومیت شد، اما پس از یک دقیقه به بازی برگشت

* از 29 بازیکن دعوت شده به تیم ملی همچنان رشید مظاهری، سردار آزمون، سامان قدوس، کاوه رضایی و محمدرضا خانزاده در تمرینات غایب هستند. قدوس قرار است تا فردا خود را به اردوی تیم اضافه کند و در خصوص کاوه رضایی نیز گفته می‌شود این بازیکن به دلیل مصدومیت این اردو را از دست داده است. همچنین خانزاده به دلیل مصدومیت در مجموعه چک تمرین می‌کند و فرشید مظاهری از روز ابتدایی اردو با اجازه از کادر فنی این اردو را ترک کرده و سردار آزمون نیز هنوز تکلیف حضورش در تیم ملی مشخص نیست.

* روزبه چشمی تنها بازیکن تیم ملی در تمرینات است که به دلیل مصدومیت جزئی به صورت اختصاصی با میکائیل فیزیوتراپ تیم اختصاصی کار می‌کند.

* تمرین امروز تیم ملی 100 دقیقه به طول انجامید.

 

دیدگاه تان را بنویسید