به گزارش ایرنا محسن ملت اردکانی عصر روز یکشنبه در نشستی با خبرنگاران افزود: این مسابقات با حضور 16 تیم برگزار می شود، امیدواریم با دعای خیر مردم ، همت بازیکنان و کادر فنی نتایج خوبی رقم بخورد.
مدیرعامل تیم خاتم با بیان اینکه امیدواریم این تیم افتخاری را برای کشور، استان یزد و اردکان رقم بزند، تصریح کرد: شاید این افتخار آفرینی تکرار نشدنی باشد .
ملت اردکانی اظهار داشت: تیم خاتم با مشکلات زیادی روبرو بود ولی با این حال برنامه قهرمان شدن و ایجاد رضایت با نتایج مثبت در نظرشان بود .
وی افزود: برخی بازیکنان ملی پوش سال گذشته که از تیم خاتم جدا شده بودند به تیم بازگشتند تا با حضورشان ترکیب بسیار خوبی ایجاد کنند .
مدیرعامل تیم والیبال خاتم اردکان با بیان اینکه در یک ماه گذشته اردوی تدارکاتی در اردکان و تهران برگزار شد و تمرین تیم بسیار خوب و منسجم بود، یادآور شد: جمعه گذشته این تیم عازم میانمار شد و تا 2هفته دیگر با نتایج عالی باز گردد .
ملت اردکانی یادآور شد: این تیم 20 میلیارد ریال بدهی از سال گذشته دارد، امیدواریم با مساعدت مسئولان این مشکل حل شود ،بازیکنان و کادرفنی همراه با کسب مقام قهرمانی شادی را در بین مردم ایجاد کنند .
وی اظهار داشت: 30 نفر به مسابقات اعزام شدند یک نفر داور، یک نفر مسئول امور بین الملل، 15 بازیکن، 9مربی و کمک مربی ، پزشک ، سرپرست و مدیر کاروان ، خاتم را همراهی می کنند، 6 بازیکن جدید به خاتم پیوستند که مجموع قرارداد آنها سه میلیارد ریال است.
مرکزشهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544 / 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.