به گزارش ایرنا، محسن صادقیان روز دوشنبه در چهارمین نشست کمیته اطلاع، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد، گفت: تعدد بروشورهای اطلاع رسانی در قالبهای مختلف، مانع از اطلاع رسانی بهینه به مسافران می شود و تجمیع اطلاعات دستگاه ها در قالب یک نشریه، کاهش هزینه ها و دسترسی به اطلاعات همه بخشها در قالب یک مجموعه را باعث می شود.
وی همچنین یادآور شد: سهم قابل توجهی از خدمات سفر توسط شهرداریها ارائه می شود این در حالی است که حضور جایگاه های ویژه ارائه اطلاعات خدمات این بخش در ورودی شهرهای استان در سالهای گذشته کم فروغ بوده است.
صادقیان با تاکید بر تهیه نقشه ای واحد که در آن جایگاه های ارائه خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی پیش بینی شده باشد، ادامه داد: پس از تهیه نقشه، نمونه تهیه شده در اختیار دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد تا در صورتی که محل ارائه خدمات بر روی نقشه مشخص نشده، اصلاحات لازم برای چاپ نسخه نهایی انجام شود.
وی همچنین ایجاد یک سامانه برای دریافت نظرات مردم و انجام نظرسنجی در خصوص خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی را مورد تاکید قرار داد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز با ارائه گزارش از اقدامات برنامه ریزی شده در کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اهداف اصلی این کمیته را آگاهی بخشی به گردشگران در خصوص جاذبه های مختلف استان، ساماندهی نحوه اطلاع رسانی از خدمات و تمهیدات دستگاه های خدمات رسان و معرفی توانمندی های استان از طریق برگزاری جشنواره های گردشگری عنوان کرد.
علی صالحی گفت: در این راستا ایجاد پرتال یزد سفر،باجه های از من بپرس،به همراه توزیع اقلام اطلاع رسانی مانند نقشه و اطلاعات جاذبه های استان و تشویق مسافران به دیدار از جاذبه های کمتر شناخته شده استان در دستور کار قرار دارد.
در این نشست اعضای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی سفرهای نوروزی استان پیشنهادات خود را برای بهبود هدف گذاری های پیش بینی شده، ارائه کردند.
6014/
انتهای پیام
آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.