مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان گیلان روز پنجشنبه در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزشکاران گیلانی حاضر در تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران در مسابقات آسیایی موفق به کسب 10 مدال شدند.
سعید علیپور افزود: بر این اساس و در جریان این مسابقات در قرقیزستان، ورزشکاران گیلانی پنج مدال طلا ، چهار مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.
وی گفت : جواد کوچک گرفمی یک مدال طلا در وزن 91+ کیلوگرم رشته کی وان رولز و علیرضا دوپیکر در وزن 84- کیلوگرم 2 مدال طلا در رشته های کیک لایت و لایت کنتاکت کسب کردند.
وی ادامه داد: همچنین میلاد پورکاظمی در وزن 81- کیلوگرم یک مدال طلا در رشته کیک لایت و یک مدال نقره در رشته لوکیک، محمدحسین حاجتی در وزن 89- کیلوگرم یک مدال طلا در رشته کیک لایت و یک مدال نقره در رشته لایت کنتاکت کسب کردند.
وی بیان کرد: پوریا نجفی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این مسابقات در وزن 74- کیلوگرم یک مدال نقره در رشته لایت کنتاکت و حسین غلامی نیز در وزن ٧١- کیلوگرم از گیلان مدال نقره رشته فول کنتاکت و مدال برنز رشته کیک لایت را کسب کردند.
مسئول روابط عمومی هیات ورزش های رزمی گیلان خاطرنشان کرد: تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران هم در مجموع با درخشش ورزشکاران گیلانی و سایر ملی پوشان، موفق به کسب مقام قهرمانی آسیا شد.
خرقه پوش یادآور شد: رقابت های کیک بوکسینگ واکو قهرمانی آسیا، با حضور 14 کشور در 2 بخش مردان و زنان و به مدت چهار روز در شهر چولپان اوتا قرقیزستان برگزار شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.