یاسر تقوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره تمنای وصال به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در راستای پویش درخواست اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان برای دیدار با رهبر انقلاب برگزار می شود.

وی با بیان این که پویش درخواست اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان برای دیدار با رهبر انقلاب از سوی جنبش دانش آموزی در حال اجراست، اظهار کرد: فضایی از طریق پرس لاین به منظور جمع آوری امضاء https://survey.porsline.ir/s/YtgW۲۶p فراهم شده است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با اشاره به اجرای این جشنواره در دو بخش خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که تاکنون به توفیق دیدار با رهبر انقلاب نائل شده اند، می توانند برای شرکت در این جشنواره خاطرات، دلنوشته ها، اشعار و تصاویر خود را ارسال کنند.

وی بیان داشت: ارسال دلنوشته، متن ادبی و شعر توسط دانش آموزانی که تاکنون توفیق این دیدار را نداشته اند و مشتاقانه تمنای وصال دارند، بخش دیگر این جشنواره است.

تقوی با بیان اینکه علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش و یا به آدرس mf۷۷۹@ ارسال کنند، اضافه کرد: صفحه ایسنتاگرام به آدرس tamannay_vesal@ به منظور درج آثار راه اندازی شده است.

در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ افزون بر ۳۹۱ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.

۷۲۸۶/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.