به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان زارع عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی جوانان با استاندار گیلان در رشت افزود: مهمترین رکن توسعه هر جامعه و کشوری، منابع انسانی آن است که به طور عمده جوانان هستند.
وی اظهار کرد: جوانان که اغلب آنان با دانش ، توانمند و مهارتند؛ بدلیل توانمندی شان در همه عرصه های موثر در توسعه یافتگی و نه صرفا بدلیل حضور و مشارکت آنان در رخداد های سیاسی و اجتماعی، مهمترین مولفه در توسعه یافتگی را به خود اختصاص داده اند.
وی مهمترین ظرفیت ارزشمند گیلان را برای توسعه و بالندگی ، منابع انسانی و بویژه جوانان خواند و افزود: در همه عرصه ها ، رخدادها و حوادثی که مایه مباهات شده ؛ نشان از جایگاه رفیع و نقش آفرینی جوانان است.
زارع با اشاره به تاکید و ابلاغیه استاندار گیلان برای استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی تصریح کرد: انتصاب 570 نفر از جوانان و بانوان در پست های مدیریتی موید این موضوع است.
وی با بیان اینکه بیشتر از گذشته نیازمند ایده ها، اندیشه ها ، نظرات و خلاقیت های جوانان هستیم، اظهار داشت: در راستای همین موضوع ، به دستور استاندار تشکیل مجمع مشورتی جوانان در دستور کار قرار گرفته است.
امروز مصادف با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نامگذاری شده است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.