یاسر تقوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پویش ملی حمایت از دانش آموزان مناطق سیل زده با سیل مهربانی همکلاسی ها 10 صبح چهارشنبه هفته جاری همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع)، با شعار هر مدرسه، یک پایگاه همدلی به همت شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی در مدارس سراسر گیلان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیاء از از اهداف این پویش است.
چهار تشکل دانش‌ آموزی شامل اتحادیه انجمن‌ های اسلامی دانش‌ آموزان گیلان، بسیج دانش ‌آموزی، سازمان دانش‌ آموزی و هلال‌ احمر استان در برگزاری این پویش همکاری می کنند.
پیشتر نیز دانش آموزان گیلان با اهدا کمک های خود به یاری سیل زدگان شتافتند تا با کمک های نوعدوستانه ، گوشه ای از غم و اندوه همسالان خود در سیل اخیر بکاهند.
دانش آموزان برخی از واحدهای آموزشی استان گیلان در روزهای گذشته با یادآوری شعر معروف سعدی با عنوان بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار، به یاری سیل زدگان در مناطق مختلف کشور شتافتند و با همسالان خود در جریان سیل اخیر همدردی کردند.
استان گیلان دارای بیش از 391 هزار دانش آموز است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.