مدیر روابط عمومی دانشگاه گیلان روز سه شنبه درباره برگزاری این همایش ملی در استان گیلان بیان داشت: برجسته کردن ضرورت و نقش سرنوشت ساز بازاریابی گردشگری در توسعه پایدار مقصدهای گردشگری، ارائه و آشنایی با روش های نوین بازاریابی گردشگری، جلب نظر سیاستگذاران و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به بازاریابی گردشگری، تشویق اندیشمندان و صاحب نظران بازاریابی و گردشگری و حوزه های مرتبط به ارائه دستاوردهای علمی از جمله اهداف برگزاری این همایش ملی است.
سعید رهسپار اظهار داشت: مدیریت بازاریابی در گردشگری پایدار، نقش بازاریابی گردشگری در توسعه اقتصاد گردشگری، تجربه های موفق بازاریابی گردشگری در جهان، برند (نام و نشان تجاری) در گردشگری، نقش رسانه های جدید در بازاریابی گردشگری، شیوه های نوین بازاریابی گردشگری، بازاریابی گونه های مختلف گردشگری، آسیب­ شناسی بازاریابی گردشگری در ایران و راهکارهای ارتقاء شیوه های بازاریابی گردشگری در ایران از محورهای اصلی و تخصصی این همایش است.
وی با بیان این که علاقمندان برای ارائه مقاله در محورهای یاد شده تا بیست و نهم فروردین ماه آینده فرصت دارند از طریق وب سایت conf.isc.gov.ir/stm97 اقدام کنند، خاطر نشان کرد: اولین همایش ملی بازاریابی گردشگری پایدار یازدهم اردیبهشت سال 98 در دانشگاه گیلان برگزار می شود.
بر اساس آخرین آمار، هم اکنون حدود 17 هزار دانشجو در رشته های مختلف مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل هستند، این دانشگاه دارای افزون بر 560 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 10 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی، مکانیک و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
7286 / 2007
انتهای پیام
آب و هوا

نظرات و دیدگاه ها

مسیولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آن هاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.