به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسر تقوی روز یکشنبه در اولین نشست هیئت اندیشه ورز حوزه ارتباطات و رسانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در رشت با بیان اینکه شبهات و تهاجم عدیده از سوی دشمنان انقلاب به سمت جوانان و دانش آموزان ما غیر قابل اغماض است، افزود: رها کردن و عدم حضور جدی مسئولان امر در این حوزه موجب تهدیدی جدی شده است.
وی با تاکید بر لزوم شناخت دغدغه های نسل آینده ساز و اهمیت کار جدی در حوزه دانش آموزی، اظهار داشت: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع، اولین هیئت اندیشه ورز اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در حوزه ارتباطات و رسانه شکل گرفت.
مجید فاریابی، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان نیز در این جلسه، با اشاره به انرژی و ظرفیت بسیار بالای دانش آموزان گفت: هر جا که ما به دانش آموزان فرصت فعالیت و کار داده ایم، شاهد اتفاقات بسیار خوب بوده ایم.
وی، با بیان اینکه هیچ نهادی به تنهایی قادر نخواهد بود در عرصه پیشگیری از تهاجم دشمنان موفق باشد، اضافه کرد: هر اندازه که در عرصه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هزینه کنیم، یک سرمایه گذاری بزرگ است.
اولین نشست هیئت اندیشه ورز حوزه ارتباطات و رسانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه ها، مدیران خبرگزاری ها و صاحب نظران حوزه رسانه و فضای مجازی برگزار شد.
این نشست با هدف راهبرد نگاری و کمک به سیاستگزاری برای ارتقای کارایی و ایجاد هماهنگی و هم افزایی حوزه روابط عمومی اتحادیه استان، رصد دائمی فضای مجازی مرتبط با حوزه دانش­ آموزی، استخراج نیازها و ذائقه­ ها و
برنامه ­ریزی و برنامه­ سازی متناسب با آن تحلیل و ارزیابی برنامه­ های اجرا شده در این حوزه در دو سطح استانی و شهری، همیاری و همفکری در طراحی مدل و الگوی برنامه­ های استانی در این حوزه، جمع­ آوری و بررسی طرح­ ها و ایده­ های خلاقانه و آسیب شناسی برنامه های اجرا شده برگزار شد.
استان گیلان دارای بیش از 375 هزار دانش آموز است.
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.