به گزارش خبرنگار ایرنا، سید زمان حسینی پنجشنبه شب بعد از دیدار تیمش در برابر رعد پدافند هوایی خوزستان در جمع خبرنگاران در گرگان افزود: اگر قرار بود، بازیکن خارجی جذب کنیم باید حداکثر تا نیم فصل او را به خدمت می گرفتیم.
به گفته وی از اول هم‌ قرار بود همین بازیکنان باشند و در مقطعی در تیم نیاز به بازیکن خارجی احساس شد اما بازیکنان جوان در کنار باتجربه های تیم‌ به آمادگی خوبی رسیده اند.
وی در خصوص تغییرات احتمالی در کادر فنی و حضور حمیدرضا کلاسنگیانی و هادی ایزدپناه در کنار تیم، عنوان کرد: هیچ تغییری در کادر فنی صورت نمی گیرد، اما متاسفانه پس از هر بازی عده ای به دنبال یک اتفاق تازه در کادر فنی هستند.
وی با تاکید بر اینکه من از اول بودم و تا آخر هم خواهم بود، ادامه داد: حمید کلاسنگیانی دوست و همکار من است که به عنوان مدیرفنی تیم، از ابتدا بوده و از امروز کنار ما کمک خواهد کرد، هادی ایزدپناه هم به مجموعه کادر فنی اضافه شده که او هم همکار ما است و هیچ مشکلی هم در کادر فنی وجود ندارد.
وی در خصوص استقبال کم تماشاگران از این بازی گفت: زمانی که تیم شکست بخورد و نتایج شکست ادامه داشته باشد این طبیعی است که هوادار به سالن مسابقه نمی‌ آید، ما باید خوب بازی کنیم تا هواداران به سالن برگردند و شاهد آشتی دوباره مردم با سالن و تیم‌ باشیم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود و ما تیم رعد پدآفند هوایی خوزستاتن را به خوبی آنالیز کرده بودیم و با توجه به این که مقابل این تیم در اهواز شکست خورده بودیم امروز بازیکنان هم‌ قسم شده بودند که پیروز این میدان باشند و تماشاگران هم کمک کردند و توانستیم پیروز شویم.
وی با بیان اینکه برای پیروزی برنامه داشتیم، یادآور شد: بازیکنان جوان ما خیلی خوب بودند و بازیکنان باتجربه هم در اواخر، به خوبی بازی را کنترل کردند.
وی افزود: تیم رعدپدافند خیلی خوب بازی کرد و بازیکنان خیلی خوبی هم جذب کرده، اما ما می‌ خواستیم که این بازی را ببریم زیرا در این مدت خیلی تحت فشار بودیم و امیدوارم بتوانیم تیم دانشگاه آزاد را هم شکست دهیم.
سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی خوزستان نیز در مصاحبه پایانی این بازی با اشاره به این که دیگر توان کمک و حمایت مالی از تیم را ندارد، گفت: من می توانم تا اندازه ای از جیبم خرج کنم و جایی باید باشد که جواب خواسته‌ های ما را بدهد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، غفور کامروا گفت: زمانی که پاسخگویی وجود ندارد، دلیلی ندارد من هم کنار تیم باشم و روی نیمکت بنشینم.
وی تصریح کرد: قرار بود حامیان مالی به تیم کمک کنند که این اتفاق نیافتاد و اگر من و سرپرست تیم کمک نمی‌کردیم مطمئن باشید، تیم به گرگان هم نمی‌ آمد و در لحظات آخر بلیط تهیه شد و به گرگان آمدیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌ خواهید استعفا دهید، گفت: من قراردادی ندارم که استعفا دهم، قرارداد من و بازیکنانم همه سفید است و این به هیچ دردی نمی‌ خورد.
کامروا گفت: همه بازیکنانم بازیکنان زبده‌ ای هستند که فصل گذشته از تیم‌ های مختلف، 70، 80 و 100 میلیون تومان پول گرفتند، اما حاضر شدند با این تیم به میدان بیایند تا موتور تیم روشن شود و حامی مالی برای این تیم هزینه کند که متاسفانه در استان ما کسی حمایت نکرد.
سرمربی تیم بسکتبال رعدپدافند هوایی خوزستان در خصوص بازی با تیم شهرداری گرگان نیز گفت: بازی سنگینی بود دو تیم بسیار خوب بازی کردند و در دقایق آخر سرنوشت بازی مشخص شد.
وی ادامه داد: اگر کمی بازیکنان ما دقت داشتند، می‌ توانستیم پیروز شویم و متاسفانه تعویض‌ هایی هم که انجام دادم کارساز نشد و بازی را واگذار کردیم.
کامروا ادامه داد: تنها چیزی که در گرگان هر سال من را ناراحت کرده، توهین هواداران است و این بدترین چیزی است که در ورزش می‌ بینم، در شهرهای دیگر که می‌ رویم هوادران تنها تیم‌های خودشان را تشویق می‌ کنند، اما متاسفانه در گرگان هواداران فحاشی می‌ کنند.
دیدار تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و رعدپدافند هوایی خوزستان، عصر پنجشنبه در هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، با نتیجه ۶۸ بر ۵۹ به سود تیم شهرداری گرگان به پایان رسید.
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.