به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار عصر روز پنجشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور کمتر از 500 تماشاگر به قضاوت محمد دوست به عنوان سرداور به همراه محمدرضا صالحیان و ابراهیم شجاعی به ترتیب به عنوان داور اول و دوم برگزار شد.
در این بازی که حمید کیان ارثی به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون در گرگان حضور یافته بود، تیم شهرداری در کوارتر اول و چهارم با نتیجه 27 بر 18 و 17 بر 10 بازی را به سود خود به پایان برد، اما در کوارترهای دوم و سوم‌ به ترتیب با نتایج 14 بر 12 و 17 بر 14 بازی را واگذار کرد.
سیدزمان حسینی سرمربی شهرداری گرگان در این بازی، محمد شهریان، عدنان دورقی، یاسین کلاسنگیانی، ساسون آبرامیان و مسعود سلیمانی را به عنوان 5 بازیکن آغازگر بازی به میدان فرستاد.
در آن سوی میدان یاران غفور کامروا سرمربی تیم رعد پدافند هوایی خوزستان با ترکیب اولیه وحید حاجیان، محمدرضا مرادیان، علی دورقی، یعقوب شلوشی و سعید محمدی تیم خود را روانه میدان کرد.
دیدار رفت این 2 تیم در اهواز با نتیجه 77 بر 65 به سود رعدپدافند هوایی خوزستان به پایان رسیده بود.
تیم شهرداری گرگان هم اکنون با 10 بازی ، دارای یک برد و 9 باخت و مجموع 11 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته سوم دور برگشت روز دوشنبه هفته آینده در تهران به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی خواهد رفت.
تیم‌ رعد پدافند هوایی خوزستان نیز با 10 بازی دارای یک برد، 9 باخت و مجموع 11 امتیاز در مکان نهم و انتهایی جدول رده بندی قرار دارد و روز دوشنبه هفته آینده در اهواز میزبان پتروشیمی بندرامام خواهد بود.
همچنین تیم یس آل گرگان امروز در تبریز با نتیجه 102 بر57 مغلوب شهرداری این شهر شد
3014/1860
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.